SUMMER REFRESHMENT

I když toto léto není počasí nijak výstavní, v dalších dnech by se mělo opět oteplit a hlavně o víkendu to vypadá na pořádné vedro. A jaký kosmetický výrobek je neodmyslitelně spjat s šíleným horkem? Rozhodně termální voda!


Minulý rok v létě (to jsem ještě nepropadla kosmetice), jsem o termálních vodách slyšela, ale nikdy neměla potřebu nějakou koupit. Ovšem tento rok už to bylo jiné. V předchozím čísle Elle byla jako dárek termální voda od Avène, kterou jsem s nadšením testovala, když pražilo sluníčko. Protože je ale poměrně malá, rozhodla jsem se pro nějakou větší. První volba byla Bioderma - bohužel ji v lékárně neměli, a tak jsem zašla do DM, kde jsem si vybrala tuhle 150 ml krásku za slušnou cenu. No a která je lepší? Pojďme si je přiblížit.


Minerální vodu od značky Balea seženete v DM za cenu 60,- korun. Má 150 ml, ale pokud ji budete používat často, na celé prázdniny vám jeden sprej asi (určitě) nevydrží. Ve stálé nabídce zřejmě není (nikdy jsem ji tam neviděla a když jsem ji kupovala, měla svůj stojan, takže pochybuji, že ji najdete v regálech i o Vánocích). Balení je klasicky modré, připomínající vodu a stejné, jako u deodorantů. Proto ji mějte raději bokem, protože mně už se stalo, že jsem svůj modrý Sensitive Balea zaměnila s touhle vodou, a to bylo radosti, když jsem se s ní celá nastříkala. :D


Samotná voda není špatná. Když se s ní stříknete, objeví se oblak kapiček, které vás příjemně osvěží. Škoda jen, že nejsou trochu menší, i když to žádná hrůza není. Hned po aplikaci na tvář, je pokožka trochu ulepená, ale když počkáte 3 - 5 minut, po lepkavosti už nezbude ani památka. Dost lidí používá termální vodu i na odlíčení, ale zrovna tahle mi na tuhle činnost moc nevyhovuje. (Zřejmě jsem se už nechala rozmazlit olejíčkama od Saloosu.) Ovšem na podrážděnou pokožku, třeba když se spálíte, je sprej super. Uklidní spálené ramena a budete mít alespoň chvíli klid. Nejlepší je ale stejně výrobek při opalování. Nic jiného vám zrovna nepřijde vhod, než chladivé osvěžení.



No a složení - voda a dusík, což jistě nikoho nepřekvapí. :)


Celkově mi přijde tento výrobek od značky Balea super za skvělou cenu. Kdyby měl lepší rozprašovač, ale bych mu plný počet bodů, proto 4/5.

Termální voda od Avène, jak jsem se už výše zmínila, byl dárek v časopisu Elle. Je malá, takže pokud cestujete na dovolenou, nebo si ji dáte rádi do kabelky, rozhodně je ta pravá pro vás. Bílé elegantní balení je už taková klasika u Avène, ale mně se líbí. :)


Balení je tedy menší, přesněji 50 ml. Když jsem se dívala na průměrnou cenu, tak ji nejlevněji seženete za 80,- korun. Oproti vodě od Baley, která má 150 ml za 60,- korun, je tohle trochu dražší sranda. Bohužel rychle ubývá, a tak si jí při tomto balení moc neužijete. Ale efekt?



Je poměrně lepší. Má super rozprašovač, které vám umožní vychutnat si menší kapičky a lepší osvěžení. Také rychleji uschne a "lepivý efekt" trvá poměrně kratší dobu.


Já jsem si tuhle termální vodu oblíbila. Je sice malá, ale pokud vám nevadí si trošku připlatit, určitě po ní sáhněte. :) 5/5

Co vy s termální vody? Máte doma nějakou? :)

+ První věc z letního wishlistu je pryč!


Přeji pěkný zbytek neděle! :)

4 komentářů:

  1. Ja som bola veľmi zvedavá na tú Baleu ale nakoniec som rada, že Avéne je predsa len lepšia keď už som ju dnes kúpila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě budeš spokojená. :) Sice je to menší balení, ale vyplatí se. :)

      Vymazat
  2. Ta úvodní fotka je moc krásná. :)

    Avéne je super, také ji mám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :) Také jsem s ní spokojená. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥