NEW SUMMER WISHLIST


Když jsem včera uklízela a třídila věci, přišla jsem na to, že bych letní wishlist mohla trochu pozměnit. Ten minulý sice nebyl špatný (můžete ho nalézt zde), ale když jsem zjistila, že na styl Vansek mám několik bot (a i černé), bylo by zbytečné další takové kupovat na výstavku. Zato hodinek jsem se nevzdala, ale lepší variantou budou asi stříbrné, protože bude 1. lepší výběr a za 2. v šatníku preferuji více stříbrnou, takže momentálně by byly zlaté spíš do "zásoby".


Další byla vůně od Beyoncé Ryse. Neříkám, že jsem se jí úplně vzdala. V budoucnu bych si ji chtěla koupit, ale na léto bych ráda vyzkoušela nějaký body sprej od VS. U hodně blogerek jsem viděla různé vůně, ale strawberry champagne prý patří do té sladší skupiny. Od začátku prázdnin dávám opět přednost sladším vůním, proto bych ji ráda vyzkoušela.


Make-up Imperial od Dermalocu patří mezi ty lepší na trhu, za poměrně nízkou cenu. Já po něm pokukuji už delší dobu, ale když přijdu do DM, tak buď je nejsvětlejší odstín vyprodaný, nebo poslední (který je otevřený, umaštěný, vždyť to znáte - brr). Je zajímavé, že už se to stalo několikrát, a tak jsem neměla šanci ho vyzkoušet. Doufám, že při příští návštěvě DM už na něj budu mít štěstí.



Není to dávno, co značka Rimmel London ukázala světu nové laky 60 sekunds by Rita Ora. Já sama žádný doma zatím nemám, protože moc laková nejsem, ale bílý bych chtěla vyzkoušet. Chlubí se svým krytím a výdrží, což je jistě zajímavé. (Především u bílého laku.)



Co Vy, máte také nějaký letní wishlist? A co jste do něho zařadili? :)

Přeji pěkné úterý! :)

14 komentářů:

  1. VS spreje mě taky moc lákají,ale jsem hrozně vybíravá a tohle mám docela strach objednat aby mi to vůbec vonělo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strach mám taky, ale myslím, že za ten risk určitě stojí. :)

      Vymazat
  2. Ja si momentálne brúsim účet na Lorac Pro Palette :). Predsa len nie je najlacnejšia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletky mají krásné, určitě vybereš dobře. :)

      Vymazat
  3. Michael Kors hodinky jsou můj sen, akorát ty zlaté ♥ A nové laky od Rimmelu bych si nejradši koupila všechny. Mám ten pastelově modrý a jsem nadšená, takže si chci určitě koupit ještě nějaké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlaté jsou krásné :) A modrý se mi také moc líbí, celkově je ta řada moc povedená. :)

      Vymazat
  4. Mě lákají ty vůně od VS. Ale přes internet objednávat nechci, takže jedině kdybych na ně narazila někde v obchodě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla dřív stejného názoru, ale v kamenném obchodě je koupíš tak v zahraničí, tak proč jednu nerisknout. :) Já si myslím, že člověk šlápnout vedle nemůže. :)

      Vymazat
  5. Moc pěkné věcičky ;) S hodinkami jsem na tom podobně, nevím, jestli zlaté nebo stříbrné :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsme na tom stejně - věčné dilema. :D

      Vymazat
  6. Michael Kors hodinky - nádherné! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi MK moc líbí, ale prozatím to vidím na klasické stříbrné. :)

      Vymazat
  7. Pičifuk od VS jsem měla, konkrétně tento, voněl mi pár minut, pak mě rozčílil a šel o dům dál. Naslepo už bych sprej nevybírala..:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to je škoda. :/ Já doufám, že mi bude vonět. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥