NAIL POLISH BY RITA ORA


Už je to chvíli, co tyhle laky spatřily světlo světa a alespoň jeden má už asi každá z nás. Já se rozhodla pro bílý 4142, který byl v letním wishlistu a sestra pro takový mint 4163, který sluší snad každému.

Odstíny

Tato kolekce laků nabízí 12 odstínů. Na své si přijdou milovníci nude barviček, ale i ti, kteří raději něco ostřejšího.



Balení

Laky mají jako každé jiné od značky Rimmel London 8 ml a jsou ve skleněné lahvičce. Vršek laku zdobí Rita Ora s pozadím barvy laku. 


Štěteček

Podle mě kámen úrazu. Pro mě je moc široký a velký, tudíž by mi stačil poloviční. Nic ale není bez chyby a když se s ním naučíte pracovat, lak si oblíbíte. 


Krytí

Tady ovšem musím nominovat laky na objev roku 2014. Jedna vrstva laku je přijatelná, ale co druhá! Bílý lak ve druhé vrstvě kryje jako ve čtvrté! Krytí proto hodnotím na jedničku. :)


Výdrž

Čtyři dny mi BÍLÝ lak vydržel bez škrábnutí, což je podle mě nad-výkon. A to jsem běžně fungovala (umývala podlahu a tak), takže si nemyslete. že jsem se jenom opalovala. Mint lak mi také vydržel dlouho, ale u bílého laku mi to přijde abnormálně super. Konečně něco, co vydrží!


Odlakování

Není nejhorší! Čekala jsem, že při této výdrži to bude mnohem horší. Řekla bych, že se odlakovává líp než pískový lak, ale trochu hůř než ten běžný.


Cena

Laky seženete za +/- 50,- korun. No a momentálně v DM probíhá akce 1+1, tak ji neprošvihněte! :)


Celkové hodnocení

Lak je podle mě určen pro ty, kdo si rádi lakují nehty, ale ne každý den. Odstín si každý najde a za tu cenu! :) Aneb jak se říká, za málo peněz hodně muziky! 

Co Vy a tyhle laky? :) Máte doma nějaký? Pokud ano, jaký odstín? :)

Dobrou noc! :)

10 komentářů:

  1. Mám ten červený a fialový, chtěla jsem ten nude, ale bohužel jsem na něj nikde v drogerce nenarazila... Budu se asi muset podívat znovu, jsou to super laky! x)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nude plánuju koupit taky, moc se mi ten odstín zalíbil. :)

      Vymazat
  2. Nemám konkrétne z tejto kolekcie ale len obyčajný 60 seconds v čiernej farbe a nejak extra ma neohúril. Farba to áno ale výdrž nič moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 60 seconds mám v červené a hrozně špatně vydrží, takže s tebou souhlasím. :) Tyhle - to je ale jiná! :)

      Vymazat
  3. tahle kolekce se mi moc líbí, jsou to krásné letní barvy :)) už jsem si málem jeden koupila, ten oranžový, ale nakonec jsem ho tam nechala, protože mám na nehtech radši světlejší barvy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem dřív na ty svítivější taky moc nebyla, ale na opálené pokožce podle mě vypadají bezvadně! :)

      Vymazat
  4. Tyhle laky jsem ještě vůbec nezkoušela, ale ten mint vypadá nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  5. ja som neskusala ziaden ale maju pekny vyber :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě nějaký vyzkoušej, jsou super! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥