JUNE - SHOPPING


Tento měsíc je toho zajímavě méně, než každý jiný měsíc. Ale i tak se zde poskládalo pár kousků, které stojí za připomenutí.

Tento měsíc jsem v Lidlu objevila tyto kuličkové anti-perspiranty. Zlatý Madame Glamour patří k Chanelu á la Lidl, o které si můžete přečíst zde. Růžová s názvem Flower voní trochu po květinách, ale spíš cítím nějaké sladké žvýkačky. No a béžový Sensitive mi moc nevoní, ale byl to dárek od sestry, tak jí ho asi vrátím. (Ach, já nevděčnice)


Nezbytnou nutností se u mě staly tyto dvě termální vody. Balea je z DM a Avéne byla jako dárek v Elle. Už teď můžu říct, že léto bych si bez nich nedokázala představit! :)


Tyto dva krémy bohužel v DM už neseženete, leda že by jste na ně natrefili v nějakých výprodejích, stejně jako já. Skvěle voní, hydratují, ale protože nejsou běžně k dostání, není třeba je víc popisovat.


Modrý šampon je z Penny a po několika vyzkoušení můžu říct, že je nemastný-neslaný, nijak vás neokouzlí, ale nic nezkazíte. Možná najde zalíbení u někoho jiného. Oranžový Garnier koupila sestra a já jsem ho ze zvědavosti vyzkoušela. Podle mě nemám nějak moc zničené vlasy, i když práce žehličky jde znát. I tak jsem tento šampon vyzkoušela a byla jsem velmi mile překvapena. Pěkně voní, vlasům dodá objem a lesk a bez žehličky vydrží vlasy nadýchané i třetí den. Takže ho rozhodně doporučuji. No a Timotei mi nějak nesedl, protože místo objemu se dočkáte zplihlých vlasů. Takže za mě ne.


V další trojici můžete vidět sprchový gel od Baley, který nádherně voní. Vůní připomíná sladký meloun a cukroví a po koupeli ho na sobě můžete jemně cítit, což je fajn. Uprostřed je pěna na holení, která nejen že pěkně voní, plní svůj účel, ale je světle růžová! :D Takže jistý favorit do budoucna. No a sami můžete vidět, že ve sprchovém gelu od Yves Rocher už kousek chybí, protože ten taak voní!


Tyhle tři lesky a ještě jeden jsem koupila i vám (zde najdete Giveaway) a sama jsem s nimi celkem spokojená. Jsem sice fanda spíš rtěnek, ale někdy to chce změnu.


Z lesků se dostáváme do takových "tužších lesků", "chubby sticků", či jak tyto dva produkty nazvat. Nevydrží sice dlouho, rychle ubývají, ale odstín růžové je naprosto famózní. Více si můžete přečíst zde.


A aby byly rty po celé léto hlaďoučké, přibyly i tyto tři mazátka. Pomáda na rty je z Lidlu, vanilka od Yves Rocher a bambucké máslo od Saloosu. Je určené sice na tělo, ale já ho raději používám na rty.



O štětcích z Elfu jsem ještě nepsala, ale chystám recenzi. Už teď ale můžu prozradit, že bude víceméně kladná.


Z Elfu jsem si ještě objednala tuto bílou bází, ze které jsem momentálně unešena. Dobře se s ní pracuje, přežívá horka a má jemný třpytivý nádech. Bílý oční krém je z Lidlu, ale protože je poměrně nový, tak si ho ještě nedovolím posoudit.


Tento makeup je lehký, přirozený, zmatňuje a pokud si najdete ten správný odstín, stane se vaším miláčkem. Co musím ale vytknout, tak zalézá do vrásek a není vhodný pro suchou pleť. Jinak balení také velké plus, protože má 30 ml (což je stejné, jako můj minulý makeup od GS) a tento je poloviční a vleze se všude. Pokud tedy nepreferujete pumpičkový aplikátor, budete si s tímto makeupem rozumět. No a pudr mi přijde celkem fajn, ale musíte s ním zacházet opatrně, protože pokud vám jednou spadne, bude to - vždyť to znáte, na houby.


No a to jsou nákupy za měsíc červen! Abych pravdu řekla, víc jsem kupovala oblečení, ale protože mi přijde, že zatím jsem "nenalezla ten skrytý talent pro focení oblečení", tak se prozatím dočkáte pouze kosmetiky. Ale kdo ví, třeba jednou. :)

Přeji pěkné prázdniny! :)

6 komentářů:

  1. Je Balea termálna voda porovnateľná s tou Avéne? Veľmi by ma to zaujímalo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V týdni by se tady měl objevit článek na srovnání. :) Ale v podstatě mi přijdou úplně stejné, jen Balea má o trochu větší kapičky. :)

      Vymazat
  2. Bambucké máslo používám taky na rty a vůbec neubývá. až si říkám, že ho budu muset mazat třeba i na paty, aby se mi doma nezkazilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo! Taky mi přijde, že je nekonečné. :)

      Vymazat
  3. Tužka na rty od MS vypadá opravdu krásně, ta růžová je strašně pěkná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že odstín je krásný. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥