JUNE - CONSUMED


Máme tady nový měsíc a s ním spotřebováno. Každý měsíc se nenápadně zvětšuje, a když jsem si myslela, že je v minulém měsíci 11 produktů strop, dnes jich je 12. Docela bude zajímavé, jestli jich na konci července bude víc. :)

Spreje - už minulý měsíc byla většina z nich už skoro pryč, ale nechala jsem to až na tento.
Zelená Rexona s Aloe Vera voněla celkem pěkně, ovšem produkty s Aloe Vera moc nemusím, takže za mě ne. Rexona Happy mi voněla o moc víc, byla to taková sladší, intenzivní vůně, takže za mě rozhodně ano. Modrou Rexonu for Teen jsem dostala jako dárek k nějakému nákupu a moc mi voněla. Doufám, že se ještě prodává, protože si ji rozhodně koupím znovu. No a Go Fresh od Dove jsem měla i sprcháč, a je to osvěžující klasika, kterou by jste rozhodně měli vyzkoušet.


Krabičku od LPNF jsem už bohužel nenašla, takže přesný popis nebude, ale je to svěží vůně, která se hodí zejména na jaro a ucítíte jak jasmín, tak jablko a mnohé další. I když já jsem jen na ty "slaďárny" tahle vůně mě zaujala také. A dostáváme se do sprchy. Celkem mě udivuje, že je ve spotřebováno je jeden sprcháč, když podle té hromádky, co jich v koupelně máme, by jsme měly se sestrou asi zabrat. :D No ale k C-THRU Lovely Garden - nejlepší, nejvoňavější, nejsladší - jedním slovem top oblíbenec, kterého si koupím znovu. Ústní voda Odol - je podle mě top. Nepálí tak moc, jako ostatní a vleze se svým balením všude. Doporučuji. 


Vlhčené kapesníky používám na všechno možné. Když zrovna utírám štětce, když utírám prach a celkově mi přijdou takové multifunkční. Od značky Fiona jsem si je celkem oblíbila, protože pěkně voní a zvláště u těch žlutých nehrozí, že vyschnou. A odličovací vatové tamponky už jsou klasika, tyhle jsou z Penny. Moc mi nesedí (a to jich máme nakoupených :D), protože jsou hrubší než ty Lidlovské a trochu pokožku dřou. Není to ale žádný šmirgl papír, to zas ne. :D


No a nejlepší nakonec. Trochu přemýšlím, proč jsem vlastně neudělala recenzi na každý z těchto produktů. Vždy jsem se o nich trochu zmínila, ale mohla jsem víc. Alespoň vím, co do budoucna. Tak a Sudocrem - úžasný rodinný krém, který se hodí snad na vše. Ať už máte nějakou odřeninu, popáleninu či akné, vše vyléčí. Sice si brzy zvykne na vaši pleť a účinky už nebudou jako dřív, ale stále dělá velkou službu. Jediné, co mi vadí, tak že vysušuje Mně například vždy vysuší nos, proto je lepší vysušená místa natřít obzvlášť krémem. No a pokud vám nebude vadit, že budete vypadat jako bílé strašidlo, doporučuji ho používat zejména přes noc. Pleť se zklidní, vyléčí a ráno ho normálně smyjete vodou, popřípadě nějakým mycím gelem. Posledním produktem je hydrofilní odličovač Bergamot od Saloosu. Byl to vůbec můj první produkt od této značky. Do třetiny lahvičky jsem s ním moc neuměla dělat a neředila tekutinu s vodou (ach :D), ale naštěstí se nic nestalo. Až jsem přišla na mé chyby, stal se to můj nejoblíbenější odličovač. Odličování je rychlé, voňavé a rozhodně si ho koupím znovu.


A to by bylo pro dnešek vše. S čím jste se tento měsíc rozloučili Vy? 

Přeji pěkný pátek! :)

2 komentářů:

  1. Deodoranty Dove jsou jednička!
    Od C-THRU miluju zelenou vůni - je skvělá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelenou jsem ještě nezkoušela, takže děkuji za doporučení! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥