JULY  - NEW IN

Dnes opravdu nevím, jestli se mám radovat, nebo plakat. Sice jsou přede mnou mé narozeniny, spousta akcí a zážitků, ale také půlka prázdnin pryč! To to ale uteklo. :) Všichni ale rádi rekapitulujeme měsíc, a tak se pojďme podívat, co (ne)kosmetického přibylo zrovna u mě.

Playboy sprchové gely vyzkoušel už snad každý. Nádherně voní a jemně pění. Výběr je také slušný a mě osobně si získal zlatý VIP, protože je to taková sladší vůně, která vás okouzlí a stane se vaším miláčkem.


Tuhle toaletku jsem si koupila nedávno v Kik. Ze začátku mi trochu voněla a za cenu 25,- korun jsem si ji ihned dala do košíku. Doma na mě už vůně byla ale moc přesládlá (což je zajímavé, protože já jsem milovník sladkých vůní), a tak je teď na výstavce. Vyhodit ji ale nehodlám, protože na to mi ten flakonek přijde moc pěkný. :D 


Tyhle mini balení produktů Aussie byly v časopisu Elle. Chystám na ně článek, ale už teď můžu prozradit, že šampon i kondicionér mi perfektně sedly! No a ta žvýkačková vůně - té nikdy nebudu mít dost!


Tyhle bláznivé rtěnky jsem si dovezla z Trenčína. Fialová stála euro a ty dvě bláznivky každá půl euro. Hlavně černá bude asi dost nepraktická na údržbu, ale proč někdy nevybočit z řad. O:)


Na tyto oba produkty také chystám recenzi. Květinová pleťová voda je podle mě super, ale od té doby, co má sestra řekla, že ten rozmarýn voní "jako když se koření kuře" ji moc ráda na obličeji nemám. :D No a oranžový Alverde se podle mě skvěle hodí na léto. Plánuji koupit ještě ten zelený.


O nových lacích od Rimmelu jsem psala v minulém článku. Jsou jedním slovem skvělé. No a stříbrný lak značky Ocean v odstínu 2 prostě nešel v té Tetě nechat.


Na oční krém značky Soraya jsem narazila v Lidlu. Byl v akci, a tak jsem ho chtěla vyzkoušet. Celkem mi sedí, ale na mou vazelínu od Ziaji bohužel nemá.


A teď už něco nekosmetického. Sama jsem už kdysi psala, že do focení oblečení se nějak nehrnu a ani teď to nevidím. Focení doplňků mi ale přijde pěkné zpestření. Takže náramek zleva Takko, druhý Bijou Brigitte, tudorovský prstýnek C&A, doplněk na košili a "naušnice" Takko. 


Hodinky z letní wishlistu jsou ze zlatnictví, naušnice C&A, křídla na košili Takko a prstýnek ve tvaru sovy Bijou Brigitte.


Po doplňcích přichází ještě něco jiného. Po akrylovém stojanu na kosmetiku jsem toužila nějakých ten pátek. Na Ebay si sice vyberete, ale 500,- se mi za něj dávat nechtělo. A když jsem viděla tuhle blbůstku v Ikei ve slevě, neodolala jsem. Je v ní místo na štětce, oblíbené balzámy a rtěnky a z boku i na nějaké věci na oči. Inu, dobrý kup! :D


No a v neposlední řadě svíčky. Absolutně jsem si je poslední dobou zamilovala. Je to skvělý doplněk, ale i praktická věc, hlavně, pokud chcete mít pěkně provoněný pokoj.


A to by bylo vše! :)

Do komentářů mi rozhodně napište, co jste si pořídili Vy tento měsíc a z čeho máte největší radost. :)

Přeji pěkný, upršený čtvrtek!

12 komentářů:

  1. Aussie nikdy nesklame. A ten stojan? Páni, škoda, že ja nemám po blízku Ikeu. Fakt praktická vec :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem z toho stojanu nadšená. :) Ale třeba se ti poštěstí jinde. :)

      Vymazat
  2. Doplňky jsou úžasné!:) Aussie šampony miluji, nic mi nedělá lepší vlasy jako právě tohle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Tak to jen souhlasím. :)

      Vymazat
  3. jéé ten pořadač chci taky!!:D:) na ebay jsou šíleně drahé :(

    www.lovies47.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak třeba se ti podaří ho sehnat. :)

      Vymazat
  4. tie sviecky vyzeraju super!

    OdpovědětVymazat
  5. Stojan mě hodně zaujal! Škoda, že než já se dostanu do Ikei, bude dávno vyproídaný :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ne, víš jak, člověk nikdy neví. :)

      Vymazat
  6. Jéé..ty rtěnky jsou úžasně šílené! Snad tu budeš mít brzo fotky, jak vypadají na živo:)
    Ty jo, ten stojánek by se mi hodil:) Myslím, že je na čase si udělat výlet do Ikeáče:))
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Fotku plánuju, ale aby se ještě někdo nelekl. :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥