JULY - NEW FILMS TIPS

I když budu příští týden psát článek na nový měsíc s tímto tématem, tak ho i tak kvůli mé zapomnětlivosti nevynechám. Tak se tedy pojďme podívat, na co jsem se v poslední době dívala.

1. Son of God - film, který mě velice příjemně překvapil. Vůbec jsem nevěděla, co od něho mám čekat, protože recenze jsem nečetla a už mi nějaký ten pátek ležel ve složce. Když jsem se jednu neděli na něj rozhodla podívat, moc mě překvapil a podívala bych se na něj klidně i znovu.


2. The Fault in Our Stars - knížku jsem nečetla, a to byla rozhodně velká chyba! Film, který vám změní pohled na svět, a o to víc si budete vážit každého nového dne.


3. That Awkward Moment - oddechovka se Zacem Efronem, která bude rozhodně bavit milovníky romantických komedií. I když mě film bavil, podruhé bych se na něj nepodívala.



4. Wetlands - podle mě propadák roku 2013. Dovoluji si tento film nazvat "nehygienickým filmem". Po shlédnutí by jste mi rozhodně dali za pravdu.


5. Edge of Tomorrow - na csfd měl film velmi vysoké hodnocení, a tak jsem na něj byla moc zvědavá. Když poprvé Cruise umřel, říkala jsem si, jestli to má být vtip, nebo co bude po zbytek filmu :D, ale pak nastal filmový spád, který měl hlavu a patu a děj mě naprosto uchvátil. Pokud jste jako já milovníci Sci - Fi filmů, rozhodně vám tahle novinka nesmí ujít!


6. Transcendence - opět vydařený film, nyní s Johnny Deppem, který rozhodně stojí za shlédnutí. Film vyzdvihuje problematiku umělé inteligence, která ne vždy je brána na lehkou váhu. 


7. Transformers Age of Extinction - i když mám celou řadu Transformerů moc ráda, tenhle díl se jim podle mě moc nevydařil. Snad příště. :)


Tak a to by bylo vše! Na co jste se v poslední době dívali Vy? :)

Nezapomeňte na Giveaway! 

Přeji všem pěkné úterý! :)

4 komentářů:

Děkuji za komentář! ♥