DIY FRIDAY

Včera jsem na mou FB stránku psala, že bude každý pátek DIY článek. Prozatím to platí pouze na prázdniny, ale pokud by se vám články líbily, budou trvale. Ale abych nezdržovala, dnes jsem tady s mým 1. DIY na blogu. A co jsem si vybrala? Jednoznačně napřehlédnutelnou, nepostradatelnou věc - hodiny! 


Co budeme potřebovat :

Pozadí na hodiny, nůžky, izolepu, lak, ručičky z hodin, stuhu, + pokud si budete chtít stížit lakování ručiček, tak houbičku na ombre ručičky

Postup :

Na pozadí hodin si můžeme vytisknout nějakou pěknou rodinnou fotku, nebo oblíbený obrázek. Já jsem chtěla srdíčka, a protože jich mám v pokoji momentálně víc než dost, neváhala jsem a nalepila je i na karton.


Máme tedy podklad pro hodiny a nyní bude ta těžší část. Uděláme si do prostřed podkladu zhruba centimetrovou dírku (záleží na velikosti vašeho podkladu). Dávejte pozor, aby jste ji neudělali moc velikou, protože by vám zbytek špatně držel. 

Dále budeme potřeovat ručičky z hodin. Vezměte nějaké staré hodiny, nebo kupte nějaké ve slevě v supermarketu (minule jsem viděla malé za 30,- korun v Kauflandu, takže nebojte, přes kapsu se neplácnete) a vytáhněte z nich ručičky. Většinou jsou tam nějaké pojistky, které drží sklíčko a vzadu plast, tak se s nimi rozlučte a nějak je zdemolujte, aby jste se dostali dovnitř. :D


Poté sundejte ručičky z hodinového strojku a pokud chcete, nabarvěte na barvu, která se vám líbí. Já jsem je chtěla červené, ale protože lak vůbec nekryl, přetřela jsem je nakonec pískáčem od GS, který je prostě skvělý. No a pokud by jste chtěli něco extra, tak si můžete udělat ombre ručičky pomocí houbičky na prvním obrázku.

+ Tip : Ručičky lakujte od středu po konec, líp to vypadá a s lakem se lépe pracuje. :) (Já jsem na to bohužel přišla až v poslední vrstvě :D)



Mezitím, co vám ručičky schnou, si do podložky protlačte hodinový strojek. Přilepte ho a k němu stuhu barvy, která se vám bude líbit (i když v závěru stuha nepůjde vůbec vidět, tak to máte jedno :). Radím stuhu přilepit opravdu pořádně, aby jste si ušetřili noční šok.


Podložku obraťte, a předkreslete si tužkou hlavní číslice. Pokud budete spokojeni se svým výkonem, obtahněte je lakem a přidejte barevné ručičky na hodinový strojek.



A voila! Hodiny jsou hotovy!


Musím říct, že jsem vcelku spokojená. Už včera jsem věděla, co budu dělat, ale až dneska jsem promýšlela, jak to budu dělat. :D Ve výsledku se mi hodiny ale líbí a těším se, až vám v srpnu ukážu celý pokoj.

Jak se Vám hodiny líbí? Zkoušeli jste už někdy něco podobného? :)

Užijte si páteční večer! :)

Nezapomeňte na Giveaway!

7 komentářů:

  1. Anonymní1:07

    Čarovné DIY!

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeej to je veľmi pekné. :) Urobíš aj mne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Ále, to zvládneš taky. :)

      Vymazat
  3. Hi dear,thank you for the kind comment on my blog
    this is a beautiful and super cute diy idea :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. You're welcome. :) And thank you sweetie. :)

      Vymazat
  4. To vypadá naprosto skvěle, jsi šikovná!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥