CHOCO CHOCO CHOCOLATE!


Jak si užíváte prázdniny? Pracujete, nebo se raději válíte u vody? :) Já se s nadšením opaluji, sleduji filmy a vymýšlím plány na prázdniny. A k tomu všemu samozřejmě vymýšlím články pro Vás, dnes v podobě čokolády. Kdo by chtěl ale mlsat, a pak jít k bazénu, hmm? Proto vám představím pětku čokoládových výrobků, ze kterým rozhodně nepřiberete!


1. Balea tělové máslo s Kakaem - není to dlouho, co ho DM představilo. Je jiné od ostatních, protože cítíte takovou tu "voňavou", božskou čokoládu, která je především slaďoučká a jednoduše úžasná. Máslo je sice trochu tužší, takže po nanesení máte bílý film, ale jde skvěle rozetřít a pokožka je opravdu krásně hydratovaná. Myslím, že kdybych si měla nechat vůbec jediný krém, nebo máslo, co doma mám, bylo by to rozhodně tohle!

5/5




Seženete v DM za -/+ 75,-

2. Dermacol Aroma Ritual Belgická čokoláda a pomeranč - hned v patách máslu od Baley je tohle mléko od Dermacolu. Není asi žádná novinka, že nádherně sladce voní a vyzkoušel ho už snad každý. Sice v něm moc necítím čokoládu, ale spíš pomeranč. Rozhodně bych si ho znovu koupila. No a dávám body nahoru za to, že je alespoň jemně oranžový, protože všechny čokoládové mléka bílé? To nedává rozum, co? :D

4,5/5





Seženete skoro všude za +/- 60,-

3. Cien Body Butter - máslo to podle mě není, protože ve srovnání s Baleou je to spíš tužší voňavý krém. Nechává za sebou bílý film, takže mazání nechejte raději v klidu až na večer. Cenově je z této party asi nejdražší, ale jeho velké balení (400 ml, které vůbec neubývá) a super krabička to trochu vyrovnává. A pokud netoužíte po čokoládě, tak v Lidlu najdete ještě kokos a mango.

4/5





Seženete v Lidlu za 130,- ale často bývá ve slevě za stovku :)

4. Ziaja Cocoa Butter - tenhle krém jsem koupila na Vánoce sestře. Protože se ukázalo, že ji nijak neohromil, dala ho do společných věcí do koupelny. Tak jsem ho vyzkoušela i několikrát já. Abych pravdu řekla, je to opravdu spíš krém, než máslo a moc mi nevoní. Je to vůně těch levnějších čokoládových produktů, které si u mě oblibu nezískaly. Někdo tuhle vůni má ale rád, proto ho nechci moc pomlouvat.

2,5/5




Já jsem ho sehnala v Tetě za 50,- korun, ale seženete ho určitě i někde jinde. :)

5. Chocolate ♥ Dream Oriflame - aneb školní krém. Dostal poslední místo, protože už mi voní opravdu minimálně, ale chci se ho zbavit a má ho ráda Evička (Všechno nejlepší!♥). Krému se musí nechat, že opravdu dobře hydratuje a ruce jsou po něm krásně hladké. Znovu bych si ho ale nekoupila.

1/5




 Seženete v Oriflame za 99,- korun.

Co vy a čokoládové krémy, másla a cokoli dalšího? Máte je rádi, nebo nedáte dopustit na ovocné, či květinové výrobky? :)

Přeji pěkný čtvrtek! :)

4 komentářů:

  1. Zatiaľ som nič z toho neskúšala, ale vyzerajú mega chutne. Všetky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek a chválím originální nápad :-) Já mám doma z pomerančovo-čokoládové řady od Dermacolu sprcháč a měla jsem i tělové mléko - oboje mi vyhovovalo. Tělové máslo od Baley mám taky, nádherně voní.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥