SUMMER FRAGRANCE


Když jsem projížděla blog, všimla jsem si, že častěji píšu shrnutí, než jednotlivé recenze. Možná je to tím, že recenze sami o sobě zabírají více času, ale protože za chvíli tady máme prázdniny, rozhodla jsem se to změnit. Dnes Vám tedy nabídnu novou vůni Pump Up Booster od Miss Sporty.

Miss Sporty nabízí 4 vůně z této řady. Já jsem si vybrala sportovní zelenou Pump Up Booster, protože se podle mě skvěle hodí na léto. Je svěží, energická a působí jak sportovně, tak elegantně. Na výběr je větší a menší balení. Já šáhla po tom větším, tedy po 100 ml za cenu 200,- korun.




Balení má pěkný tématický vzhled. Působí mladistvě a sportovně, což je jistě cílem. Už samotná vůně má velice zajímavý flakónek, který vás upoutá na první pohled. Mě nejvíce překvapil netradiční vršek, který působí sice pěkně, ale je z plastu, a tak čekám, kdy mi nešťastnou náhodou v kosmetické taštičce křupne. (Snad k tomu nedojde.)


Složení vůně je velmi svěží. Základ tvoří mandlový květ, jasmín, mimóza, maliny a hrášek. Dále růžové dřevo, pižmo z kůže a vše zakončuje zimolez.


Tato vůně má tedy mnoho kladů. Velké balení, krásná vůně, zajímavý flakónek a vůbec neubývá! Co je ale pro mě velké mínus, tak výdrž. Vůně jde cítit intenzivně 5 minut, poté se rozprchne a cítíte ji jen velmi málo, zhruba 3 - 4 hodiny. 


K vzhledem k ceně je to ale i tak dobrý kup. Pokud vám nevadí, že se budete muset přestříkat častěji, tak bych ji doporučila. 

Máte už nějakou vůni z této řady doma? Pokud ano, kterou?

Přeji pěkný zbytek neděle! :)

16 komentářů:

  1. tá musí voňať krásne! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. na leto ako stvorena:)
    Pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím! :) A určitě mrknu. :)

      Vymazat
  3. Vypadá úžasně!:)

    OdpovědětVymazat
  4. A jaké jsou další vůně této řady? :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou celkem čtyři. Kromě zelené je ještě oranžová MORNING BABY, fialová CRUSH YOU a růžová CLUBBING PROOF. :)

      Vymazat
  5. Ještě jsem neměla možnost si ani k jedné vůni přičichnout, ale vypadají hodně lákavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je vyzkoušej v DM, voní moc pěkně. :)

      Vymazat
  6. Maliny, jasmín, hrášek? To je něco pro můj čumák! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Navnadila jsi mě tedy dokonale ♥ - jednu z těch čtyř krásek si budu muset na léto pořídit. Buď zelenou nebo oranž. ;-)
    Pa pa, Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda. :) Vůně se jim opravdu povedli. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥