SHIRTINATOR 2 PART


Zhruba před necelým měsícem jsem reagovala na akci pro Blogery od firmy Shirtinator. Kontaktovala mne, a tak vznikl první článek, který si můžete přečíst zde. V dnešním článku si můžete přečíst pokračování ohledně této spolupráce.

Abych byla pravdivá, z objednávky jsem byla trochu zmatená, protože když něco objednávám, potřebuji přesný popis. Lidé z Shirtinatoru byli ale milý a na každý můj mail mi odepsali a popsali, jak postupovat dál. Přesto, že jsem i tak něco spletla (no co už), tak mi přišla včera velká hnědá obálka. Skrývalo se tam neonové růžové tričko, přesně podle mé objednávky.


Tričko je z řady dámských neonových triček. Původně jsem chtěla nějaké pánské na spaní, ale pak mi to přišlo škoda. Jediná růžová barva, která se mi líbila, byla právě v této řadě, a tak bylo tričko jisté. Nápis se mi zdá udělaný kvalitně, proto doufám, že ho pračka jen tak nezničí. Materiál také není k zahození, takže bude chvíli trvat, než se na něm objeví nějaká ta "dírka". Bohužel je trochu kratší, ale nic není dokonalé.


Celkově se mi s touto firmou spolupracovalo dobře a tričko určitě využiji.


Na závěr bych tedy rozhodně Shirtinator doporučila těm, kteří chtějí obdarovat něčím jedinečným své blízké, nebo těm, kteří mají rádi originalitu, protože té se tady opravdu meze nekladou.

Užijte si pátek! :)

8 komentářů:

Děkuji za komentář! ♥