SECRET 30 PILLS

Není to dávno, co mé nehty bylo v otřesném stavu. Zřejmě z nedostatku vitamínů (i když jsem zeleninu i ovoce jedla, tak kdo ví, proč) se mi začaly neuvěřitelně lámat nehty. Když se mi zlomil první, řekla jsem si, to se stává, ale když už to byl pátý, začala jsem šílet. Jako první pomoc mě napadl Biosil Plus. Před nějakou dobou jsem ho brala kvůli vypadávání vlasů, ale měl na mě opačný efekt - vlasy vypadávaly víc, a tak jsem ho zamítla. Proto v době, kdy mé nehty byly slabé, nezbývalo nic jiného, než najít něco nového. Nečetla jsem ani recenze, dala jsem na radu v lékárně a odnesla si domů Spektrum. Dnes, po třiceti dnech, Vám sdělím mé pocity.


Spektrum slouží po posílení imunity - ale ne jen té. Obsahuje celou škálu vitamínů, od A po K a několik dalších zdraví prospěšných látek. Samotné vitamíny nejen posílí imunitu, ale například mně přestaly méně padat vlasy, zinek trochu zpravil pleť (větší část zásluhy ale dávám Sudocremu) a hlavně se mi zpravily nehty. Jsou silné, zdravé, dlouhé a už se netřepí, ani nelámou.


Vůně vitamínů je taková "nijaká", ale celkem dost jde cítit zinek. Vitamíny nejsou nijak velké, myslím, že tak akorát a spolkne je i ten, kdo má problémy s většími prášky. Balení obsahuje 30 tablet, což vám vyjde na jeden měsíc.


Cena se pohybuje zhruba od 150,- korun, což mi přijde přijatelné za super odvedenou práci. Na závěr bych ho určitě doporučila těm, kdo jsou buď pořád nemocní, nebo trpí na nedostatek vitamínů.



Znáte Spektrum? Pokud ano, jaké s ním máte zkušenosti?

Přeji pěkný zbytek středy! :)

2 komentářů:

  1. Já beru momentálně ten Biosil Plus a zatím pozoruju to, že mi celkem rychle rostou nehty. Uvidíme, až odroste ta špatná část nehtu - kterou mám z gelovek - jestli se mi nehty zpraví a budou pevnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba jo. :) Ono je to dost individuální u těch vitamínových produktů. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥