MY FIRST TIME WITH YVES ROCHER


Včera jsem shodou náhod měla cestu do Brna a samozřejmě by se to neobešlo bez nákupů. Zašla jsem do Vaňkovky a vzpomněla jsem si, že jsem si chtěla udělat v Yves Rocher členství. Když jsem přišla do obchodu, krásně to tam vonělo (ale řekněte, v kterém obchodě, kde je kosmetika, to pěkně nevoní?) a milá paní prodavačka mi dala ihned vyplnit vstupní formulář. Poté mi dala několik dárečků, na které jsem se podívala až doma.


Jako první dostanete věrnostní kartu, na kterou sbíráte razítka. Je rozdělená na tři úrovně, přičemž po každé splněné úrovni si můžete vybrat dárek v dané hodnotě. Jak můžete vidět, já mám za sebou první razítko.





Na toto léto byla vytvořena šeková knížka plná výhod, která se mi moc líbí. Našla jsem si už pár kousků, na které určitě nesmím při dalším nákupu zapomenout. Šeková knížka je také zajímavá tím, že pokud dostanete 4 razítka za 4 uplatněné slevy, můžete si na prodejně vyzvednout dvojdílné plavky.



Protože je Yves Rocher velmi ekologická značka, místo klasického sáčku dostanete při registraci ekologickou taštičku, na vaše nákupy. Taštičku si můžete koupit i samostatně za cenu 20,- korun. Mně se moc líbí, co Vám? :)




No a vzorečky jsou už u registrací taková milá klasika. Moc se na ně těším, zvláště na ten make-up, protože třeba v něm najdu konečně nějaký světlý odstín, který by stál za koupi.


No a za co že mám to první razítko? Nějak jsem nevěděla, co si vzít, proto jsem sáhla na jistotu a vzala jeden sprchový gel a jeden balzám na rty. A co jsem doma zjistila? Že sprchový gel Granátové jablko i balzám na rty jsou bestsellery. I když trochu mě mrzí, že jsem nevzala místo vanilky jahodu (třeba příště), tak i tento je super a voní sladce po vanilce.





Co Vy a Yves Rocher? Jste stálými zákazníky?

Přeji pěkný zbytek středy! :)

6 komentářů:

  1. Já Yves Rocher miluju, před pár dny jsem zase utratila pár stovek :D Ráda se tam vracím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to je super! :) Některé produkty se mi moc líbily, tak myslím, že to budu mít příště stejně! :)

      Vymazat
  2. Já jsem si před nějakou dobou udělala členství a líbí se mi přístup téhle drogérie k zákaznicím, jejich akce, slevy, kupony a dárky k narozeninám a podobně. Super.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! :) Přístup je skvělý. :)

      Vymazat
  3. Yves rocher som navštívila prvýkrát pred dvomi rokmi a myslím, že som si tiež odtial odniesla sprchový gél - ale kakaový a balzam na pery :)
    Akurát v piatok mi prišla od nich nejaká kozmetika, a občas zabludim do ich obchodiku. Niektoré vecičky maju krásne vonave :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super. :) Některé věci opravu stojí za to vyzkoušet. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥