MAY - SHOPPING


Ještě včera večer jsem byla přesvědčená, že jsem za květen skoro nic nekoupila. Poté, co jsem dnes ale všechno nanosila před foťák si jenom říkám, kdy jsem to stihla? :D Nijak mi to ale nevadilo, (hlavně teda ty rtěnky - 10 - vážně? :D) a proto doufám, že si dnešní článek užijete! :)


Začneme šampony. To, že je Cien dobrá značka vím už nějaký pátek. Ale to, že jejich šampony jsou naprosto nepřekonatelné (prozatím), jsem objevila minulý měsíc. Koupila jsem si raději všechny (haha) + na zkoušku jeden kondicionér. Ten mi bohužel moc nesedí (což je zajímavé, protože i kondicionéry od Cien všichni chválí). Pokud chcete tedy šampon na barvené, suché, zplihlé, mastné, či jemné vlasy, rozhodně sáhněte po této řadě. Také můžete na fotkách vidět modrý Elseve, ale o tom až někdy příště.



Sprcháče jsem vzala útokem v Penny. Jako první jsem měla mandli a ta mi doma moc nevoněla (ve všem co "obsahuje" mandle cítím jar, máte to tak taky?) Nenechala jsem se ale zastrašit a šáhla po medu a mléku a musím říct, že je to zatím nejlepší sprcháč vůbec! Úžasně pění, voní, hydratuje - kdo nemáte, tak vám ho velmi doporučuji, taktéž růžový. :)



Z Penny jsem si ještě odnesla tento růžový odlakovač, který je super. Dobře se s ním odlakovávají třpytky, je bez acetonu, ovšem nemá "kapátko", takže musíte být opatrní, aby se vám nevylil. Dva Minilaky jsou od Reginy a musím říct, že zatím si je velmi chválím. No a třešňová sada je z Avonu, která úchvatně voní! 


Tento měsíc jsem si objednávala sadu pro začátečníky od Lushe, na kterou jsem se velmi těšila. Přišla brzy a o to raději jsem byla. Co mě ale naštvalo, tak místo mých vybraných 8 vzorků byly v balíčku jenom 2, co jsem chtěla. I když DOST :D naštvaná jsem to postupem času překousla a momentálně se chystám na testování. Nakonec to nevypadá tak špatně, protože mi namíchali něco proti akné, a to je, především u teenagerů, celkem běžné, takže budiž.





Nešlo by to bez nějakých krémů, že jo. Vanilka od Baley byla ve slevě a asi končí, protože to byla limitka, tak si ji nenechte ujít! No a Magno je z Lidlu a Dove z Tety. (Teď mě napadlo, chtěli by jste článek o krémech na ruce?)


Koupila jsem si také konečně od Miss Sporty zelenou vůni, o které bude ještě článek, proto se nechte překvapit. V Lidlu jsem se zase nechala očarovat "voňavkou" (parfémem?) Suddenly, která je úžasná silná, ženská vůně. Mně voní, hodně, ovšem sladké vůně budou u mě asi vždy top. No a zelená limetková Balea rozšířila můj de-o rozhled.


Došel mi také můj oblíbený make-up od GS, tak jsem ho nahradila tímto pěnovým od Essence. Zatím můžu říct, že jsem s ním celkem spokojená, ale celkové hodnocení si nechám také na jindy. :)



V H&M jsem objevila tyto tmavé stíny (bude TAG o očních stínech, těšte se, i tyto tam budou!) a lesky na rty. Lesky nejsou nic moc pigmentované, ale co by jste chtěli za 30,- korun. :) Alespoň opravdu pěkně voní! Plus teda dvě tužky od Essence, které jsou sice ořezávací, ale nejsou špatné.




A konečně tady máme rtěnky! Má oblíbená část. :D Tento měsíc jsem při spolupráci získala tuto krásku. Článek si můžete přečíst zde. 


No jo a tady je dalších 9 nových přírůstků. Možná, že bych měla začít sbírat třeba lesky, protože jich moc nemám a rtěnek začíná být hoodně. :D



Co jste si koupili minulý měsíc Vy? :)

Přeji pěkný zbytek středy! :)

15 komentářů:

  1. wau! tak tebe sa toho za posledný mesiac vela nahromadilo! Ja som si za minulý mesiac z kozmetiky nekupila takmer nič, iba zopár potrebnosti. Cien kozmetiku som ešte nikdy neskúšala, ale nemusí byť zlá. A na Lush sa tiež niekedy chystám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Cien i Lush určitě stojí za vyzkoušení. :)

      Vymazat
  2. pozvánka na soutěž o nerezový šejkr, ideální na léto :)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/05/letni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  3. OMG SILVIA!!!! ty žartuješ!! ty si shopaholic!!! wooow zavidííím! niekto si tento mesiac poriadne užil! inak šampóny Cien vyskúšam ďakujem za super tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jé, to mě moc pětěšilo. :D ♥ Jinak Cien šampony jsou super, rozhodně stojí za vyzkoušení! :)

      Vymazat
  4. zuii rtěnku a něco od lashe chci vyzkoušet už dlouho!
    PS. mega nákupy! šopaholiku!
    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z ní moc nadšená nebyla, ale třeba by ti sedla. :) A děkuji. :D :)

      Vymazat
    2. maniak:- Takovy nakup:)) Rtenku od Cien mam jednu a je fajn, sprchace teda zkusim, kdyz je tak chvalis.

      Vymazat
    3. jeee nedokoncil se mi smajlik za maniakem, pardon:-D

      Vymazat
    4. Děkuji. :D :) A určitě vyzkoušej! :)

      Vymazat
  5. Pěkné nákupy :) Je vidět, že jsi do kosmetiky Cien blázen. Rtěnky mají v nádherných odstínech, ale kvalitově už mi bohužel nesedly, ale za 40 kaček si nestěžuji. Lush vzorečky mi také minulý měsíc přišly. Pocity takové smíšené. Po prvním používání jsem si myslela, že budu s mnohými kamarádka, ale u mě se vše pozná až po týdnu, takže v některých případech katastrofa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvalitně to výhra moc není, ale za tu cenu jsem je tam nemohla nechat. :) A ohledně Lush - také jsem byla z něj ze začátku úplně "odvařená", ale teď to moc růžově nevidím.

      Vymazat
    2. No říkám si zlatý levný Alverde, prostě Lush mi nesedlo škoda.

      Vymazat
    3. Taky mám raději Alverde. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥