MAY - CONSUMED

Jako každý měsíc, i dnes je čas na měsíční spotřebováno. Slavnostně můžu oznámit, že je zatím největší vůbec a já jen doufám, že alespoň takto to bude vypadat každý měsíc. (Nemyslete to zle, já jsem sice strýček skrblík na kosmetiku, ale než aby se mi zkazila, to ji raději vypotřebuju :)


Možná na tom má podíl mé čtvrteční překvápko - všimla jsem si, že je jeden peeling už špatný (a to má spotřebu ještě rok!!) a celkem jsem dostala strach, co když se mi všechno vážně zkazí. :D Proto raději to na sebe pěkně "vypatlám", než se to zkazí a budu to muset vyhodit. Asi to vidím tak, že si budu muset dát nákupní stopku, i když se mi do ní vážně nechce.


Deodoranty jsem vypotřebovala hned dva. Oba už byly minulý měsíc na spadnutí, ale chtěla jsem je dát až do tohoto spotřebováno. Fialový voní takovou tou dětskou vůní a růžový je sladký, výrazný - určitě si ho koupím znovu, pokud ho ještě v DM najdu, protože ta vůně, ach! Granátové jablko je z Avonu a pokud bude příležitost, určitě po něm šáhnu znovu. Někomu vůně granátového jablka nevoní, ale já ji přímo zbožňuji! Plus tedy super lahvička - minulou jsem použila na mou vlasovou vodu (která je momentálně ve fázi testování, ale je skvělá) a do této také určitě něco naliju. No a jako poslední z této části citronová vůně - bohužel už si nepamatuji značku, protože jsem ji dostala jako dárek, ale moc krásně voněla.


A samozřejmě nesmím zapomenout na sprcháče, když je tak ráda kupuji. (Brzy uvidíte, jak to myslím :D). Fa mi osobně teda moc nevonělo, ale chtěla jsem se ho už zbavit. :D Sice je to směs olejů, které pěkně pokožku hydratují, ale znovu bych si ho už nekoupila. Oproti němu Dove go fresh jsem měla moc ráda. Hydratace skvělá, dobře pění a pokud vás neprobudí jeho vůně okurky a zeleného čaje, tak snad nic. Rozhodně si ho koupím znovu.


Ve spod můžete vidět odličovací tamponky Iseree, které jsou tuším z Lidlu a vyhovují mi snad nejvíc. Jsou měkké a neškrábou, takže pokud jste je ještě nevyzkoušeli, rozhodně doporučuji. Velká lahvička je odlakovač na nehty, který máme doma několikátý v řadě a nemůžu si stěžovat. Odlíčí třpytky i jakékoli ozdoby z nehtů na výbornou a když ho srovnám s odlakovačem z DM, tento rozhodně vede. Sice trochu vysušuje, ale co by nezpravil nějaký krém na ruce, například tento z Oriflame. Krásně voní a ruce jsou super hydratované.


No a jako poslední mí dva velcí oblíbenci. První je make-up od GS, který obstojně kryje, vydrží a je to první nejsvětlejší make-up, jaký jsem objevila. Sice už mám nový od Essence, ale vidím to tak, že si tuto lásku stejnak koupím znovu. No a můj oblíbený čaj s názvem Višňový sad. Pokud na něj narazíte v Kauflandu, tak ho dejte bez váhání do košíku, protože na tento čaj nic nemá.


S čím jste se rozloučili tento měsíc Vy? 

Přeji pěkný zbytek nedělního večera! :)

2 komentářů:

  1. Ty tamponky kupuju pořád dokola a i když občas koupím jiné, ráda se k ním vracím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥