JUST 2 WEEKS



Ke konci školního roku je toho opravdu hodně, proto omluvte menší aktivitu na blogu. Dnes bych vám ale chtěla ukázat, co jsem si pořídila za necelé dva týdny a na jaké recenze u mě narazíte.

Velkou radostí byly nákupy na Elfu. Ze začátku jsem se rozhodovala, co vlastně chci, a tak jsem objednala několik štětců ze základní řady a bílou bázi pod oční stíny. Na hodnocení je ještě brzy, ale už teď se máte na co těšit!




Když už nové štětce, tak jsem vzala jeden i od Essence. A už jste vyzkoušeli tuto novinku od Miss Sporty? Má to být dlouhotrvající lesk, ale podle mě je to spíš takový "chubby stick" Miss Sporty. Zatím jsem ve fázi testování, ale už teď můžu říct, že rychle mizí.



No a nutností na léto jsou samozřejmě minerální vody ve spreji. Termální vodu od Avéne jsem našla v minulém Elle. Baleu seženete v DM za 60,- korun. U mě momentálně vede Avéne, protože má menší kapičky a navíc se všude vejde. Ovšem Balea stojí také za vyzkoušení. 



Sehnala jsem také dva krémy od Essence, které už se v DM neprodávají (bohužel) a i na ně bude recenze. No a abych to alespoň trochu zdravě vytrhla, vidíte mé nové bambucké máslo od Saloosu, kterého se nemůžu nabažit.


A víte o téhle super akci? Za cenu 139,- korun seženete pudr i make-up od Rimmel. No nechte to tam, to by byl hřích. O:)


A na závěr další čaj do sbírky z Kauflandu, Baleácký sprcháč a šampon od Timotei, který mi vůbec (bohužel) nesedl.


Tešte se na recenze! :)

Přeji pěkný zbytek víkendu. :)

10 komentářů:

  1. Štětce vypadají moc dobře! Já si právě plánuji nějaké koupit, takže se těším až o nich něco napíšeš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Určitě bude brzy recenze. :)

      Vymazat
  2. Pěkné věci ♥ Ten "chubby stick" mám taky v té béžové barvě a moc ho nepoužívám, nějak se mi ta barva ke mně nehodí, měla jsem si vzít nějaký barevnější... Ale špatná věc to není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Mně ta barva celkem sedí. :) Bála jsem, že to bude moc třpytivé, ale nakonec to moc třpytivé není. Jenom tedy dost rychle ubývá a moc nevydrží, tak nevím.

      Vymazat
  3. Ta voda od Baley je docela drahá :( Plánovala jsem si ji pořídit, ale takovou "pálku" bych od téhle značky za vodu s rozprašovačem nečekala :D Ještě že jsi napsala cenu a já to zjistila dřív, než jsem se pro ni vrhla do DM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na internetu vyčetla, že stojí 50,-, ale nakonec jsem ji vzala i za těch 60,-. Sice je to na Baleu vyšší cena, ale alespoň je to větší balení a ne mini-sprej. :)

      Vymazat
  4. elf štetčeky sú úžasné! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty štětce bych ráda jednou vyzkoušela :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥