JUNE - NEW FILMS TIPS

Jak zvládáte všechno to horko? Já bych se nejraději opalovala, četla knihy, nebo se dívala na filmy. Asi bych si měla ale začít zvykat, protože léto ještě nezačalo. :D Dnes ale jako každý měsíc trochu odlehčeně přicházím s filmovými typy. 

Začala bych tím nejlepší. Divegent mi připomíná tak trochu Město z Kostí a Hunger Games. Je podle mě ale ještě lepší a i kdybych ho viděla po sté, hltala bych ho stejně, jako poprvé. Knihu jsem ještě bohužel nečetla, ale už se na ni moc těším!


2. Ranhojič - jedni ho milují, druzí ho nenávidí. I když je tento film mimo můj oblíbený žánr, stejně jsem se na něj podívala. A abych řekla pravdu, byla jsem uchvácena. Rozhodně patřím do skupiny, která tento film miluje, protože je to neuvěřitelný příběh, který stojí za shlédnutí! 


3. Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel - když jsem u Ranhojiče psala, že byl mimo můj oblíbený žánr, tak zdaleka neměl na tento film, který byl úplně jinde. Ze začátku jsem film odsoudila, ale postupem času člověk začal chápat souvislosti a film byl o to zajímavější. Naleznete zde humor, historii, ale mě jako mladého člověka film bohužel moc neoslovil.


4. Nádherná Zelená - někdy ráda porušuji hranice a když jsem se dozvěděla, že tento film je zakázaný v EU, bylo jasné, že se na něj podívám. :D Až film shlédnete, pochopíte podstatu a abych řekla pravdu, tak se mi líbil.


5. X-men: Budoucí minulost - aneb můj oblíbený žánr. Film mě bavil, pozorně jsem sledovala každou sekundu a jen doufám, že to nebyl poslední díl. 


6. Jack Ryan: V utajení - film jsem viděla na začátku měsíce a bavil mě. Musím také podotknout, že při mé slabé ruštině jsem se chvílemi i chytala :D, a proto kdo má rád napětí a akční filmy, je pro něj tento film, jako stvořený!


7. Noe - tak tento film se mi opravdu, ale opravdu nelíbil. Zvláště ty kanibalistické rysy, to opravdu nemusím. Možná by se v něm našly nějaké světlé chvilky, ale za mě rozhodně ne.


Jak to vidím, tak to musí vypadat, že se dívám jenom na filmy :D, ale abych pravdu řekla, více čtu. 

Pro tento měsíc to bude ale všechno, proto mě zajímá, co jste za minulý měsíc viděli Vy? :)

Přeji pěkný zbytek pondělního večera! :)

4 komentářů:

  1. Páni, to je nabídka :)!! Nedávno jsem viděla Jacka Ryana, páč mám ráda Keiru Knightley, docela se mi to líbilo, a taky jsem se chtěla podívat na film Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel, i když z něj nejsi nadšená, jak vidím :). Téda, něco z toho vyberu.

    OdpovědětVymazat
  2. I haven't seen none of these movies but I want to see the one with Keira Knightey.
    x
    Stella from a A Shiny Place

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥