EYE SHADOW BASES


Jak si užíváte už volnější program? Já čtu, procházím Vaše blogy a relaxuji. Při tom ještě neustále měním design pokoje, ale pořád to není "ono". Snad brzy bude. :) Dnes jsem si pro vás ale přichystala článek o bázích pod oční stíny, které se v létě náramně hodí. Nechceme přece chodit rozpuštěné, jako zmrzky. O:)


Má první báze byla od Essence. Odstín na obalu není uvedený, ale je to trochu tmavší odstín. Momentálně se dělá myslím už i světlejší, takže ji určitě chci vyzkoušet. No a báze samotná - balení je střední, ani ne malé, ani velké. Obsahově se jedná o 4 ml. Má klasický aplikátor, který je trochu větší, ale když se s ním člověk naučí dělat, není to problém. Když tedy opomeneme to, že je trochu tmavší, tak nijak nesmrdí, nijak nedráždí oči a celkem rychle schne. Stíny i linky s ní vydrží poměrně dlouho a jde znát rozdíl, pokud bázi máte, a pokud ne. Odličuje se dobře, ovšem víčka trochu vysušuje, proto je dobré použít po odlíčení oční krém. Celkově do začátku bych ji určitě doporučila, ale nijak převratně kvalitní není. Pokud by vás ale zaujala, seženete ji v DM za cenu +- 75,- korun.


Bázi od Elf kosmetiky jsem si objednávala nedávno. Moc jsem jí nevěřila, protože za cenu 40,- korun jsem neočekávala, že bude kvalitní, a tak jsem si objednala pouze jednu - přesněji bílý odstín pearl. Sestra si objednala i tělový odstín sheer, který mi půjčila na zkoušku. 


No a mé dojmy? Příště, až budu něco objednávat od této značky, si raději přihodím do košíku víc věcí, než míň. :D Báze jsou jedním slovem skvělé. Balení vypadá menší, než báze od Essence, ale zdání klame - má 5 ml. Báze pearl je bílá a obsahuje malé třpytky, které ovšem po nanesení stínu jdou vidět minimálně. Mně se líbí sama o sobě. Dělá efekt bílého stínu, který vaše oči rozzáří a moc pěkně vypadá. Poprvé jsem přemýšlela, jestli si vůbec budu dávat stíny, jak se mi báze líbila. Nakonec jsem se ale namalovala a třpytky byly vidět opravdu minimálně. Možná by třpytky mohly někomu vadit, proto nabízím druhou variantu v odstínu sheer. Tělový odstín je o dost světlejší, než "tělový odstín" od Essence. Tato báze sedne i bledulím (a jak tak čtu blogy, světlý odstín má opravdu dost lidí). No a co dodat. Báze skvěle sedne, stíny i linky se nikam nepohnout a vydrží v opravdovém horku, což báze od Essence bohužel ne. Pokud tedy sestavujete takové kosmetické must - have, rozhodně neopomeňte na báze od této značky.


A jako takový malý bonus mám pro Vás fotku mého nového miláčka. Baťůžek jsem si napsala do letního wishlistu a s radostí ho můžu odškrtnout. Je z NY a i když jsem si ho chtěla koupit až o letních slevách, tak už jsem nemohla odolat, a také se bála, abych ho v létě vůbec sehnala. Je krásný, černý, elegantní momentálně hodící se naprosto ke všemu. (Taky to tak máte, že když si koupíte novou věc, líbí se vám se vším, i když to neladí? :D) No a vespod můžete vidět Elle triko. I když jsem chtěla s obličeji, jsem ráda, že mám doma vůbec nějaké, protože to vypadalo, že Elle tenhle měsíc prošvihnu. Doufám, že se mi podaří sehnat ještě jedno, než bude nové číslo! :)


Co Vy a báze pod oční stíny. Používáte je? Pokud ano, kterou značku preferujete? 

Přeji pěkný zbytek středy! :)

2 komentářů:

  1. Elf má naozaj skvelé podkladové bázy. Tú od essence som neskúšala lebo som čítala, že je nič moc. Ale najnovšie, keď sa mi minula tá z Elf, tak používam korektor od Catrice a tiež s ním tiene držia krásne, dokonca by som povedala, že ešte lepšie ako s bázou :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Produkty od Catrice chci už nějaký ten pátek vyzkoušet, bohužel jsem ještě neměla štěstí dostat se do Rossmanna. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥