TAG ABOUT ME

Protože počasí nám zrovna moc nepřeje a fotky by nebyly moc pěkné, rozhodla jsem se vám dnes opět něco málo o sobě zdělit. TAG jsem našla u MargetFashionVogue a doufám, že se vám bude líbit!


1. Jsou tvé vlasy od přírody rovné, nebo vlnité?
Já jsem spíš takový Lev Alex. Moc objemu, ale ani pořádně vlnité, ani rovné. Takže něco mezi tím.

2. Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřnici?
Jediná má barvící zkušenost bylo ombre, které mi parádně zničilo vlasy, takže do budoucna nic neplánuju. Vždy jsem sice chtěla blond vlasy, ale bohužel by mi neslušely. No a co se týče kadeřnice-zhruba každé tři měsíce. I když ani to není pevný údaj. Někdy se mi prostě nechce se jdu tam jednouc za půl roku. A jéje! To jsem ale ostuda! 

3. Nosíš ten samý účes každý den, nebo si s vlasy hraješ?
Abych se přiznala, účesy si do školy nedělám. Jednak vždy nestíhám a lepší variantou mi je přijde vyžehlit, či raz za uherský rok nakulmovat.

4. Děláš si svou vlastní manikúru a pedikúru, nebo chodíš do salonu?
Do salonu nechodím. Chtěla jsem si zajít na gelové nehty, ale zatím jsem ráda, že se mi přestaly lámat a nebudu to pokoušet. Proto raději volím domácí salón krásy. (haha)

5. Jak často mění lak na nehty?
Záleží na tom, o jaký lak se jedná. Pokud je to nějaký dlouhotrvající, tak jednou do týdně, pokud ne, tak třikrát.

6. Lakuješ si nehty na nohou jen v létě, nebo i v zimě?
Jaro, léto, podzim, zima. Vždy. :)

7. Jak dlouho ti ráno trvá, než se nalíčíš?
I když říkám 20 minut, je to něco přes půl hodiny. Navíc se líčení odvíjí od plánu dne. Pokud je volnější, volím něco výraznějšího, pokud ne, tak zůstávám u základu.

8. Líčíš první oči, nebo dáváš make-up?
Make-up. 

9. Sbíráš kosmetiku, nebo nakupuješ jen to, co potřebuješ?
No. :D Nebudu lhát, jsem sběratel.

10. Líčíš se každý den?
Pokud chodím do školy, tak ano. O víkendu na to kašlu, pouze pokud jedeme s rodinou na výlet.

11. Vyšla by jsi někdy z domu bez make-upu?
Ale jo. Ale ne daleko. :D

12. Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát?
Vstávám v 6:10 a chodím spát hodně pozdě. I když se to snažím omezovat, je to vždy tak v jednu ráno.

13. Jak často a kdy cvičíš?
Když je zrovna chuť a nálada.

14. Jak jsi přišla na název svého blogu?
Na začátku se blog jmenoval little-pink-kosmetic-world. Bylo to ale příliš dlouhé a chtělo to změnu. Zrovna v tu dobu bylo (a neustále všude je) 50 Odstínů Šedi. Má sestra Nela mi proto poradila s názvem-stíny mě samotné-SHADES OF SILVIE.

15. Líčíš se i v případě, že jsi celý den s rodinou?
Pokud jsou to rodiče a sourozenci, tak ne. Dám si akorát krém a pleť nechám oddychnout od té týdenní chemie.

16. Plánuješ denně, co si oblékneš?
Ano. Vždy večer něco vymyslím.  Často se mi ale stává, že počasí nevyjde podle mých předpokladů a outfit změním.

17. Jak jsi vysoká?
185 cm a myslím si, že v okolí žádná holka vyšší není. :D

18. Kolika jazyky hovoříš?
Něco málo bych vám řekla anglicky, německy, francouzsky, rusky a pokud se to počítá, tak i slovensky.

19. Máš zvířata?
Ano, máme křečka Oskara Karla VI. :D


20. Tvoje koníčky?
Čtení, blogování, nakupování,kosmetiky, DIY, sledování filmů, počítače, věda. A tak různě.

Tak, a to je pro dnešek vše! Doufám, že se vám článek líbil a brzy se možná dočkáte nového TAGU.

Přeji pěkný zbytek pátečního večera!

PS: Mohli jste si všimnout, že fotky jsou z mého instragramu. Je to taková ochutnávka zítřejšího článku, kde se dočtete jak o instagramu, tak o mém Facebooku.


6 komentářů:

  1. Super otázky! Na fotce máš Ti to moc sluší :) A ani nevím proč mě tolik překvapilo, jak jsi vysoká!! wow! Zkusila jsi modeling? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :) Nene, nemám na to postavu. :D

      Vymazat
  2. mna lakalo ombre ale bala som sa ze mi znici vlasy :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla růžové, akorát to byla taková barva-nebarva. Vydržela hrozně málo umytí, byl to spíš šampon. Ale vlasy po barvení se mi líbily moc. Milovala jsem ten pocit, když byly leské a růžové! :D
      Akorát ke konci se mi z toho barvení začaly hodně lámat konce, tak jsem ho celé ostřila. A připomínám, že to bylo tak 10 cm! :D

      Vymazat
  3. já jsem zase trpaslík 158 zhruba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak někdy není na škodu být malá. :D :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥