SUMMER WISHLIST

Poslední dobou se neskutečně těším na prázdniny a už jen odpočítávám, kdy skončí škola. Proto mi přišlo vhod sestavit letní wishlist, protože na ten není nikdy brzy, ani pozdě.


1. Zlaté hodinky-u hodinek si nejsem tak jistá, jestli chci stříbro, nebo zlato. Raději mám zlato, ovšem poslední dobou zjišťuji, že u mě převažuje stříbro. Protože jsem ale tmavší typ, raději bych chtěla hodinky zlaté. MK to asi nebude, ale máte tip na nějaký dobrý obchod? :)
2. Beyoncé Rise-tato vůně je celkem zajímavá. Prvně mi vůbec nevoněla, ale momentálně o ní dost uvažuji. S kupováním parfémů si ale dávám na čas, protože přece jen je to vyšší finanční obnos.
3. Pump Up Booster Miss Sporty-alespoň jednu vůni z této řady bych si chtěla pořídit. Mám ráda sice vše sladké, ale na léto se podle mě hodí něco osvěžujícího, jako tato zelená vůně.
4. Vans-mám je na seznamu a navíc se mi líbí. Akorát se tedy nemůžu rozhodnout pro jedny. Ze začátku jsem chtěla vsadit na klasiku a vzít si černé, ale u Vansek mi to přijde škoda. Dám tedy přednost něčemu barevnému, nejlépe leopardímu vzoru, či army.
5. Brýle-nejnutnější věc z celého seznamu. :D Asi před týden jsem zjistila, že mám jedny brýle "záhadně" zlomené, a tudíž mi zůstaly už jen jedny, které se dají kombinovat jenom se zlatem. Proto bych to viděla na nějaké černé neutrální, které se hodí snad ke všemu.
6. Baťůžek-momentálně jsou velkým hitem a najdete je ve všech obchodech. Mně už se sice líbí nějaký ten pátek, a i když je už má skoro každý, alespoň budu mít větší výběr. :D Viděla bych to na nějaký černý aztécký vzor, i když mě hrozně láká buď to růžový, nebo bílý. Ovšem při mém štěstí by byl určitě brzy špinavý, tak uvidíme, co obchody nabídnou.

A samozřejmě je těch věcí víc, ale to by jsme tady byli ještě velmi dlouho. :D Co jsem nezařadila, tak župan a pyžamové kalhoty. Obrázky jsem hledala pěkně dlouho, a když už jsem byla bezradná, rozhodla jsem se, že je do seznamu nezařadím. Pokud se ale objeví v nějakém New-inu, patří k letnímu wishlistu. :)

Máte už také naplánováno, co si pořídíte na léto?

Přeji pěkný zbytek týdne! :)

4 komentářů:

  1. netušila jsem, že Beyoncé má novou vonavku, budu ji muset jít očuchat :) její vonavky jsou vždy nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to dlouho, co je nová. Tak možná proto. :) Jinak krásně voní! :)

      Vymazat
  2. Anonymní0:49

    Zkus hodinky Daniel Klein :)) cena kolem 1500-2000 a jsem velice spokojená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kouknu na nabídku, děkuji za tip. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥