SMALL PLEASURES

Tyto poslední týdny školy opravdu nemám ráda. Člověk je v neustálém stresu, opravuje známky, písemky se řítí rychlostí světla a všechno se na člověka sype. Já se to snažím brát s nadhledem a už se jen těším, až bude po všem a budu se pěkně opalovat na balkóně. :D No a když už je toho tolik, je pravý čas se odměnit! Za poslední týden mi něco málo přibylo a i když bude brzy květnový New-in, i přesto jsem se Vám rozhodla ukázat mé úlovky.


Jak jste si mohli všimnou, jednu řadu šamponů z Lidlu už jsem vykoupila a momentálně přišla řada na kondicionéry.  Vybrala jsem červený pro suché a poškozené vlasy a už teď můžu říct, že jsem velmi spokojená! V Penny jsem objevila zase jejich sprchové gely a vzala jsem na zkoušku mandli. Nevím čím to je, ale v kosmetice, která obsahuje cokoliv s mandlemi cítím vždy jar. :D Také to tak máte? Kromě toho je ale jinak sprcháč celkem fajn.



Od Essence jsem se rozhodla vyzkoušet další kajalové tužky. Vybrala jsem hnědou 04 TEDDY a bílou 04 WHITE. S tužky se skvěle pracuje, hlavně tedy pokud použijete bázi a dobře se rozmazávají, což využijete hlavně například u hnědých kouřovek. Ovšem nic pro citlivé oči. Sestra tyto tužky nesnese. Štípají ji, pálí, ale mně třeba nedělají nic. 



Delší dobu také sháním vyhovující make-up, protože GS mi před několika dny došla. Rozhodla jsem se pro pěnový make-up od Essence. Když jsem ho vybírala, byl to poslední nejsvětlejší (na fotce vypadá tmavší, ale ve skutečnosti je světlejší) odstín a "ochranná náplast" byla strhnutá. Také Vás to dokáže tak šíleně vytočit, když něco chcete, a je to poslední a otevřené?! Naštěstí na make-upu nebyly žádné otisky ani nic podobného, tak jsem ho nakonec vzala. Po tekutém make-upu to je opravdu nezvyk. Je to jako malovat se pudrem a to ani trochu nepřeháním. :D Sice o něm budu jistě dělat článek, ale už teď můžu říct, že vydrží opravdu dlouho, ovšem moc (skoro vůbec) nekryje.



Ve slevách jsem DM objevila tento tělový krém Indian Chain, který je sourozenec mé oblíbené borůvky! Ani chvíli jsem neváhala a čekala, co na mě doma "bafne". Musím říct, že to byl trochu šok. Krém mi vůbec nevoněl (a to mám ráda vanilku). Naštěstí po 10 minutách se krém rozvoněl a už to bylo ono. Omamná vůně vanilky. Takže pokud vydržíte tu chvíli, než se rozvoní, určitě stojí za vyzkoušení! :) 



No a jako poslední mám tady dva Mini Laky od Reginy. Zejména ten růžový se mi moc zamlouvá na podklad pro francouzskou manikúru. :) 



A to by bylo z momentálních novinek vše. Co Vy a škola, opravujete ještě známky a jak zvládáte stres? :)

Přeji pěkný zbytek úterý! :)


2 komentářů:

  1. Nejvíc mě zaujala ta hnědá tužka na oči. Přesně takový odstín jsem sháněla :) Snad si na ni vzpomenu, až se dostanu do obchodu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥