SHIRTINATOR

Na mnoha blozích jsem narazila na akci, ve které si mohou blogeři vytvořit své tričko podle fantazie zdarma. Ani já jsem neodolala a podívala se na Shirtinator. Byla jsem mile překvapena. Stránka je přehledná, čitelná a ihned vše najdete. 


Pokud se odhodláte si tričko vytvořit, stačí jednoduše najet na stránky a kliknout na Vytvoř si tričko. (Blogeři musí nejprve napsat email a až pokud Vás vyberou, můžete tvořit.)




Otevře se Vám Creator, ve kterém si tričko navrhnete. (Nabídka je samozřejmě širší. Pokud chcete udělat třeba sourozenci radost, můžete mu objednat originální mikinu, či jiný kousek.)


Používat můžete také vlastní motivy. Není ani problém ve fotkách. Musíte si ovšem dát pozor na kvalitu, která je důležitá u tisku. I tady se Shirtinator vyhrál. Ukazatel Vám přesně ukáže, jak kvalitní obrázek je. U mě vidíte vykřičník, a proto nemůže být obrázek použit + ukáže Vám, jestli máte obrázek ve středu.



No a co jsem vytvořila já? Mým hlavním cílem bylo spojit tričko s blogem, což se mi myslím povedlo. Zadní stranu jsem ale nechtěla nechat prázdnou, a když už nemám křídla jako tetování, tak alespoň na tričku.


Posledním krokem je objednání. 


Já jen doufám, že objednávka proběhne v pořádku a že se Vy budete moci za několik dní těšit na článek o tričku! :)

Znáte Shirtinator a máte s ním nějaké zkušenosti?

Přeji pěkný zbytek čtvrtečního večera! :)

10 komentářů:

  1. Skvělý článek:)Hned se na jejich stránky mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mrkla jsem na stránky, dobrý nápad, ale polovina motivů mi přijde nevkusných :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se také nelíbí všechno. :) O to víc mi přijde super, nahrát si nějakou fotku, či šablonu, ze svého počítače. :)

      Vymazat
  3. Tak já o tomto čtu poprvé, kdybych byla v ČR, určitě to taky zkusím.. Tričko jsi si udělala moc pěkné:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba to bude příště rozšířené i na zahraničí. :) Děkuji moc! :)

      Vymazat
  4. Tak to jsem na další článek zvědavá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥