ME AND ENGLISH

Pár dní nazpátek jsem na stránce Blogerky.cz narazila na výzvu o letní kurz angličtiny. Samozřejmě mě to ihned nadchlo, protože se ráda učím cizí jazyky a nebude překvápko, že angličtina je můj nejoblíbenější předmět ve škole. Ve výzvě je hlavním úkolem popsat, jak jste nejlépe využili znalost cizího jazyka. Soutěž nabízí jazyková škola LITE, u které si můžete zarezervovat ukázkovou hodinu zdarma. 

Logo Lite

Přichystala jsem si pro vás hned dva pikantní příběhy. Tak se na ně pojďme společně podívat.


Kromě školy jsem nikdy neměla příležitost angličtinu pořádně využít. V deváté třídě přišla ale zátěžová zkouška. Přes organizaci Aiesec jsem doma ubytovala stážistku z Řecka. No povím vám, mluvit anglicky po ránu, když jste nevyspalí, nebo večer, když usínáte, je opravdu něco. (Zvlášť pro člověka tehdy na základní škole.) Nějak se to ale vstřebalo a po chvíli už jsme se normálně bavili o seriálech, filmech a jiném. Vždyť to znáte-který herec je zrovna hot, který naopak ne. Mezi zajímavé zážitky patří například to, že se jí náš táta ptal, jestli má ráda kitchen místo chicken. Stážistka to s úsměvem pochopila a jako dárek nám dala jejich tradiční pití Ouzo, o kterém si náš táta myslel, že je to slivovice. Aby jste věděli-Ouzo se musí ředit vodou, jinak by jste byli velmi brzo mimo. A co udělal náš táta? Samozřejmě to neředil. :D A tak jsem se za týden rozloučila s mým prvním velkým zážitkem, který mi neskutečně mnoho dal.



Druhý zážitek je spíše tak trochu trapas. Nebojte se, pohoršit se vás nechystám. S kamarádkou jsme byly na jedné akci, na kterou jsme se obě moc těšily. Večer plynul jako voda, až nás oslovil jeden kluk. Po chvíli jsme zjistily, že mluví anglicky a samozřejmě by jsme to nenechaly tak. Celý večer jsme si povídali, někdy jenom já s kamarádkou, přičemž jsme před ním mluvily česky a řešily nejnovější drby. K ránu jsme ho ještě potkaly, tak jsme šly s ním do baru. Pořád jsme se bavili anglicky, než nezavřely bar. Pak jsme se rozloučili a on jel s kamarády domů. Jedna věc nám byla ale opravdu divná. Nemluvil na své kamarády na parkovišti česky? Říkaly jsme si, že jsme asi špatně slyšely a šly domů. Co jsme se ovšem dozvěděly na druhý den byl pořádný šok. Byl to kluk z vedlejšího malého města a všem to samozřejmě řekl. No, ostuda nás provází neustále, ale alespoň jsme se procvičily v angličtině. :)

A kromě školy a blogování, kde neustále využívám angličtinu, je to asi vše. Samozřejmě nesmím zapomenout na letní večery s přáteli na Chatroulette, kde je angličtina opravdu zapotřebí, hlavně, pokud se chcete kvalitně zasmát. :D


Přeji pěkné úterý! :)


2 komentářů:

  1. Anonymní17:48

    Na ten druhý příběh se snažím zapomenout!! :D Už nikdy víc :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥