MAY-NEW FILMS TIPS

S novým měsícem přichází i novinky z filmového světa. Pojďme se podívat, na co jsem narazila tento měsíc.

1. Amazing Spider-Man 2-zde jsem byla mile překvapena. Film je akční, dobrodružný a určitě se nebudete nudit. Je možná sice trochu předvídatelný konec, ale za shlédnutí určitě stojí!


2. Captain America: Návrat prvního Avengera-tento film se mi líbil snad ze všech nejvíc. Avengers miluju a opravdu jsem se nemohla dočkat nového dílu. Film je napínavý, akční a hlavně. Kapitán Amerika je k sežrání! :D (Omluvte ten pubertální výraz, ale Chrisovi to tady vážně sluší!)


3. Justin Bieber's Believe-nejsem Belieber, ale Justina mám ráda. Proto jsem nechápala hodnocení filmu, které jsem se dočetla na csfd. Jen 11% a 78 nejhorší film? Pardon, ale hodnotit museli buď to haters, nebo někdo hluchý a slepý. Nikdy nepochopím tu závist, kterou má většina lidí k němu. Je to osoba, která na sobě dře a jde si za svým. Proto pardon, ale film byl super.


4. Vampire Academy-jaká škoda ztraceného času. Filmy, knihy, seriály, cokoliv s upíří tématikou mě láká. Na Upíří Akademii jsem se hrozně těšila, proto jsem se nedívala ani na trailer, nebo jakékoliv upoutávky. Po shlédnutí filmu jsem byla ale dost zklamaná. Nejen, že mi to přišlo jako parodie na něco, ale už jenom i herecké výkony-katastrofa. Co se ale filmu musí nechat, že oblečení bylo opravdu povedené. I když, zlatý Twilight.



5. Pompeje-film nebyl špatný, ale po druhé už bych se na něj asi nepodívala. Koho baví ale antika, určitě by si ve filmu zalíbení našel.


Viděli jste některý z těchto filmů?

Přeji pěkný zbytek soboty! :) 

4 komentářů:

  1. Neviděla jsem nic, ale určitě se chci podívat na Biebera a tu akademii...nejsem žádná poblázněná belieberes..ale některí písničky mám ráda a věřím tomu, že film je super..i minulý film never say never mě hrozně bavil:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minulý film od Justina mě taky bavil, tento možná ještě víc. :)

      Vymazat
  2. Filmy vypadají všechny moc dobře,ale nejvíce bych se chtěla podívat na tu akademii :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná tě bude bavit. :) Mě moc sice neokouzlila, ale propadák to není. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥