INSTAGRAM & FACEBOOK

Ti, kteří mě sledujete, jste si jistě všimli, že nedávno přibyla na blogu ikonka Facebooku a Instragramu. Dnes tedy bude článek o čem jiném, než o těch dvou vychytávkách
INSTRAGRAM-mám ho necelé dva měsíce a můžu říct, že je super. Za začátku jsem byla proti něm, ale až ho máte, pochopíte, proč jsou z něho všichni tak paf.

1.nejlepší bonbonky HK 2.čas na růžové 3.nové tenisky-teď už špinavé 4.jahody&kiwi

1.zázemí pro štětce 2.nové Elle 3.mrk 4.pyžamo a absolutně voňavé máslo od Baley

1.HK pyžamo 2.část voňavé sbírky 3.Nina Dobrev&Ian Somerhalder 4.část rtěnek od Essence

FACEBOOK-ten mám přesně od 4. března. Pokud budete chtít, můžete mě sledovat tady.


Přeji pěknou sobotu! :)

4 komentářů:

  1. Krásný fotky :) Ty rtěnky vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si koupila Hello Kitty nějakou čokoládu - 2x jednou byla moc dobrá a chutnala jako margot a podruhé byla strasně hnusná. Byla s nějakou ovocnou náplní... ale co bych kvůli krásnému obalu občas neudělala, že..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já moc ovocné věci nemusím, ale tak jak říkáš, co by jsme neudělali kvůli obalu. :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥