DAY OFF

Jak jste si užili víkend? Já můžu za sebe říct, že obstojně. V neděli jsme jeli do Olomouce, přičemž jsem se dostala hned do několika nákupních center. (Berte to tak-jsem z malého města, proto je to pro mě takové "voohoo".) Samozřejmě jsem si něco odvezla a už se nemůžu dočkat, až vám vše ukážu. Tak se pojďme na to podívat!

Z DM jsem tentokrát odešla pouze s touto vůni Pump Up Booster od Miss Sporty. Měla jsem ji na mém wishlistu, proto ji ráda odškrtávám!


V H&M byly nějaké slevy, proto jsem tam rozhodně nemohla nechat tento lesklý top a tmavé stíny. U pokladny jsem si ještě všimla lesků za 30,- korun. Voní úžasně sladce-jako karamel a vanilka.


Samozřejmě by se nákupy neobešly bez spodního prádla. Proto vždy zajdu do Gate, kde mají roztomilé kousky! O:)



Na co jsem ale pyšná, tak na tyto sluneční brýle. Přesně takové jsem chtěla a leopardí vzor je jen další plus!


V Deichmannu jsem objevila tyto tenisky. Nedávno jsem došla k názoru, že vlastním buď to plátěné, nebo skoro všechny tenisky nepoužitelné na sport, proto jsou tyto tenisky vítané. No a další plus-jsou z části růžové!




No a na závěr Lidl-nové šampony, triko (plus zebry ponožky z Gate) a rtěnky. Určitě se během týdne dočkáte článku. 




Přeji pěkní pondělí! :)

2 komentářů:

Děkuji za komentář! ♥