CIEN LIPSTICKS


Fanoušci Lidlovské kosmetiky Cien si určitě všimli, že nedávno se na pultech opět objevily jejich rtěnky. Samozřejmě ani já nejsem výjimka a už je mám doma. Čekala jsem si ale na slevy a místo 50,- korun, jsem je ulovila za 30,-!! To je ale dobrý kup, co? :D

No tak se na ně pojďme vrhnout. Obal - celkem pevný plast, takže pochybuju, že by vám nějak praskl. S designem to sice moc nevytrhly, ale průhledný proužek beru jako plus, protože víte, o jaký odstín se právě jedná. (Nemá to tak náhodou i Miss Sporty?) 


Rtěnky jsou značený barevným kolečkem, číslem a názvem. Tady musím Cien pochválit, protože značení je super!


Vůně rtěnek ovšem není můj šálek čaje. Je to něco chemického, ale spíše to voní jako maminčina rtěnka, se kterou jsem se tajně malovala, když jsem byla malá.



Samotné odstíny - můj favorit je jednoznačně tato světle "růžová" 21 HIBISCUS. Ty uvozovky proto, že to není čistě růžová, ale spíš takový mix růžové a oranžové, ale korálová to není. Je krásně krémová, ale co mi vadí u této i u dalších čtyřech - zalézají do vrásek a za to velké mínus. Malinová 24 PERFECT PINK jednoznačně růžová není, ale malinová na ni sedí dokonale. Je už trochu výraznější, ale odstín se mi líbí.


11 PURPLE DREAM - abych se přiznala, tak té jsem se trochu bála. Myslela jsem si, že to bude takový ten zombie odstín, ale naštěstí jsem se mýlila. Ve skutečnosti je to příjemná fialová barva, která je podle mě na brunetkách top. Ovšem jako jediná mi v něčem šíleně vadí - od ostatních mi přijde tuhá, pokud nemáte dokonalé rty, ihned vám upřednostní všechny nedokonalosti a celkově se s ní špatně maluje. Je to celkem škoda, protože odstín je super.

5 SPICY RED - výraznější jahodová červená, která bude slušet zejména blondýnkám. I když blondýna nejsem, na zkoušku jsem ji vzala a byla jsem mile překvapená. Pigmentace je zde asi nejlepší a poměrně dlouho vydrží. Ovšem celkem se obtiskává. Takže pozor! Nikoho nelíbat! (haha)

9 NEON CORAL - jak název napovídá neon a opravdu rtěnka svítí. Nemusíte k tomu mít ani UV světlo a v místnosti budete nepřehlédnutelní. Pokud chcete oživit outfit, jasná volba.


Pořídili jste si také nějakou rtěnku od Cien?

Přeji pěknou středu! :)

2 komentářů:

  1. Za tu cenu rtěnky vypadají opravdu nádherně! Obzvlášť odstín Neon coral, ten se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :) Také se mi líbí! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥