CHANEL?

Jako první bych všem chtěla popřát pěkného 1. Máje. :)


Dnes jsem chtěla publikovat článek spotřebováno, ale protože se podle mě na 1. Máje hodí něco jiného, představím Vám vůni Suddenly Madame Glamour, která mě natolik okouzlila, že si vysloužila článek.


Kosmetika z Lidlu je sama o sobě super. Kromě odličovacích ubrousků mě nikdy nezklamala. Když má sestra nedávno objevila na votocvohoz diskuzi o této vůni z Lidlu, chtěla jsem ji vyzkoušet.
A o co vlastně v diskuzi šlo? Tato vůně má být kopií Coco Mademoiselle od Chanelu. Ze začátku jsem tomu vůbec nechtěla věřit, ale nyní s tím naprosto souhlasím.


 Při minulé návštěvě Lidlu jsem si na tuto diskuzi vzpomněla a šla vůni vyzkoušet. A světe div se nebo ne, opravdu jsem cítila vůni Chanelu. Chanel je sice více sladší, ale moc rozdílů nenajdete. 


Na závěr bych vám tuto vůni chtěla doporučit, protože je výrazná, ženská a přesně jako Chanel. Seženete ji +- 120,- v Lidlu.

Přeji pěkný čtvrtek! :)

2 komentářů:

  1. Pane jo...ani jsem si nevšimla, že v lidlu nějaké vůně jsou :-D asi jsem tomu nevěnovala moc pozornost jak u mě bývá známo...hrnu se spíš za jídlem:-D...taky ji půjdu očuchat..lidl mám kousek, tak proč ne a pokud zaujme, rovnou si ji koupím, protože dneska mi došla moje :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já se hrnu taky za jídlem, ale nikdy neopomenu kosmetiku. :D :) Jinak voňavku určitě vyzkoušej, stojí za to! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥