BODY BUTTER

Co jsem si pro vás přichystala v dnešní sváteční den? Můžete hádat, je to voňavé a je to z Lidlu.


Dnes jsem se rozhodla vám ukázat mou sbírku tělových másel z Lidlu, se kterými jsem nadmíru spokojená. Jako kompenzaci za mou neaktivitu se bude dnešní článek jen hemžit fotkami, proto se v klidu usaďte, začínáme!


V Lidlu můžete najít tři tipy tělových másel. Kokosové, kakaové a mango. Na obalech můžete najít barevné označení, v podobě modré pro kokos, hnědé pro kakao a zelené pro mango. 


Mé první máslo bylo kokosové. Byla to láska na první pohled. Nejen že dokonale voní po kokosu, ale připomene vám určitě letní horka, kdy jste pojídali zmrzlinu kokosku.


Samotné balení vám na první pohled může připadat za skla, ale je to spíše takový tvrdý plast. Je to určitě výhoda, protože ne-jednou už mi spadl a naštěstí se mu nic nestalo. Zajímavé je také otevírání, které je nejen že super na efekt, ale opravdu drží a do másla se jen tak někdo nedostane.


Máslo samo o sobě není nijak tekuté, ani tuhé. Oproti čokoládovému máslu od Baley je toto máslo krémovější a dobře se roztírá. Skvěle také hydratuje a to nejen kokos, ale i kakao a mango.


Kakao máslo je o něco sladší, intenzivnější a voní mi hlavně po tom, co se rozvoní.


Možná je trochu škoda, že není hnědé, ale bílé. Na vůni mu to ale neubírá, proto to není žádný velký problém.




Jako poslední a nejnovější tady máme mango. Vztahuje se k němu celkem zábavná historka :D-když bylo úplně nové, těšila jsem se, jak bude vonět a chtěla jsem se s ním večer celá namazat. Večer přišel a BUM! při mé velké rýmě jsem necítila absolutně nic a myslela jsem, že mě doopravdy trefí. :D


Jinak je tedy máslo dost sladké a jeho vůně se dá přirovnat k mangovému, nebo meruňkovému jogurtu.




Celkově bych másla zhodnotila maximálně pozitivně. Jejich hydratace je úžasná. O vůni nemluvě a vzhledem k ceně 130,- korun určitě stojí za vyzkoušení. Navíc, 400ml není málo, proto vám máslo určitě chvíli vydrží! :)


Přeji pěkný čtvrtek! :)

11 komentářů:

  1. To mangové a kokosové musí vonět nádherně! Zatím slyším na značku Cien samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu moc voní. :) Cien je super značka. :)

      Vymazat
  2. Jejda, já myslela, že stojí o dost míň... Mám Cien zafixovaný jako extra levnou značku.
    Jinak se mi ale líbí, balením mi připomínají mé oblíbené máslo od Avonu, a hydratace pokožky bude určitě úžasná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že másla nejsou za málo. Já vím, že než byly v trvalé nabídce, tak se jejich cena pohybovala 90,- korun, max. stovka. Ale zas 400 ml je hodně, navíc pěkně voní, tak jsou to dobře investované peníze. :) Jinak nevím, jestli myslíš to samé, ale já jsem viděla v katalogu v Avonu nějaké s minerály a to mělo podobné, ne-li stejné balení. :)

      Vymazat
    2. Já vím, že tahle cena za 400 ml super produktu není až tak vysoká, ale od Cienu bych čekala vážně míň :-)
      Myslím, že je to ono, balení má hodně podobné, jen ho je 200 ml.

      Vymazat
    3. Je pravda, že kdyby stál alespoň do té stovky, bylo by to lepší. :)
      Tak to bude asi ono. :)

      Vymazat
  3. Balení je skvělé! A všechny tři vůně jsou mi moc sympatické! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Aktuálne používam telové maslo od Oriflame, ale na tento som zatiaľ počula samú chválu ! Kika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Oriflame jsem jich také pár měla a nebyla špatná. :) Jinak másla od Cien rozhodně stojí za vyzkoušení. :)

      Vymazat
  5. Anonymní19:03

    já kdysi kupovala v DM nějaké másla ve skleničce asi 100ml stálo 100kč takže myslím že 400ml za 130kč neni nic závratného a hlavně když voní a je dobrý.Já osobně mám cien mango a jsem s ním moc spokojená.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥