BIORGANICA

Na stránce Blogerky.cz jsem se zúčastnila výzvy o přírodní kosmetiku značky Zuii Organica. Něco málo o ní :

"Unikátní dekorativní kosmetika z květin je nejen luxusní a účinná, ale je také čistě přírodní, tedy neobsahuje žádné syntetické látky. A to je také její velkou výhodou, protože je obecně známo, že chemické látky v běžně dostupné kosmetice mají na svědomí řadu různých nežádoucích účinků na naše zdraví, alergiemi počínaje a narušením imunitního systému či rakovinou konče. Biokosmetika ZUII je ručně vyráběna z květin na australském venkově. Nabízí stejně pestrou škálu výrobků k líčení ve výrazných barvách jako má běžná dekorativní kosmetika s chemií. Pro toto spojení účinnosti, vůně a čistě přírodního složení je tak biokosmetika ZUII výjimečná nejen v ČR, ale i ve světě. Základem všech výrobků je růže damašská, která nejen pečuje o pokožku, ale také nádherně voní. Dokonalou péči pak doplňují květy měsíčku lékařského a jasmínu. Všechny výrobky mají min. 95-98% složek certifikovaných v biokvalitě, zbývající část tvoří čistě přírodní ingredience voda a minerály.".


Na testování  mě lákal  jak make-up, tak pudr, ale bála jsem se, že bych netrefila odstín. Proto jsem si zvolila rtěnku, protože je to podle mě kosmetický produkt, se kterým nešlápnu vedle. 


Na začátku týdne jsem byla velmi mile překvapena balíčkem, který na mě čekal doma po příchodu ze školy. V balíčku jsem našla milý dopis, rtěnku a jako dárek několik vzorků se dvěma katalogy.  


Nejvíce zvědavá jsem byla na rtěnku. Přišla v černé krabičce, která je obsypána květinkami, které znázorňorňují pravděpodobně Bio výrobek.


Rtěnka má jednoduchý elegantní černý obal se stříbrným nápisem Zuii. Moc se mi líbí a když opomenu to, že je po chvíli dost "uťapkaný" je krásný.




Trochu jsem byla zklamaná, že jsem ve zprávě psala, že chci růžovou a přišla mi "Nude". Proč uvozovky? Ač to má být Nude, je to spíš taková tělová - broskvová. Pokud  nechám tedy odstín stranou a vrhnu se na rtěnku, tak bych začala vůní. Připomíná mi stejně jako rtěnky z Lidlu starší rtěnky, ale tahle se trochu v něčem liší. Ucítíte květiny a plastelínu. Ze začátku jsem si myslela, že se opravdu mýlím a žádná plastelína cítit nejde, ale opak je pravdou. Jde a dost. Nevím, která složka to způsobuje, ale oproti rtěnkám z Avonu mi tato vůně celkem vadí. 


Vadí mi také to, že zalézá hodně do vrásek a působí dost umělým dojmem. U většiny rtěnek se vám po aplikaci vytvoří "vrstva" ale po chvíli je pryč a máte krásně hebké, barevné rty. Tato rtěnka sice drží jako přibitá (na přírodní rtěnku body nahoru), ale pořád o ní víte a dost vysušuje rty.



Jak sami můžete vidět, je to spíš taková broskvová nude, než čistě tělový odstín. I když fotka realitu možná trochu zkresluje, protože až tak oranžový odstín to není.


Shrnutí - rtěnka je přírodní a to velmi oceňuji. Neobsahuje kovy ani nic podobného, takže už jenom z toho budete mít dobrý pocit. Je dlouhotrvající, což je u přírodních rtěnek neobvyklé. Ze samotné rtěnky jsem ale zklamaná, protože mi nevoní, vysušuje a působí na rtech dost uměle. Proto bych ji asi bohužel nedoporučila.

A co vy, máte zkušenosti s touto značkou?

Přeji pěkný víkend! :)

8 komentářů:

  1. Velmi zajímávý článek, značku vůbec neznám! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já do nedávna také ne. :)

      Vymazat
  2. značku taky vůbec neznám :-) Ale právě jsem díky Tobě konečně "objevila" server blogerky.cz, kterému jsem se vždycky nevím proč vyhýbala, a až teď jsem ho víc prozkoumala a začetla se. Takže děkuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. :D :) Server mám moc ráda, tak proč se o něj nepodělit. :)

      Vymazat
  3. O téhle značce jsem se dozvěděla až teď :) moc se mi líbí rtěnka.

    OdpovědětVymazat
  4. Hm, to je zvláštne, mne po plastelíne vôbec nesmrdí, má len peknú ružovú vôňu a tiež mi nepríde, že by vysušoval pery. Mám síce iný odtieň, ale neviem, či sa môžu až tak kvalitatívne líšiť. Ja som s ním každopádne spokojná, mala som aj celkom šťastnú ruku na odtieň - vybrala som si ružový Butterscotch :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo ví, třeba dělá dost ten jiný odstín. Ta má teda rozhodně dost vysušuje a vůbec mi nevoní. A odstín mi neposlali, který jsem chtěla, takže tady jsi měla štěstí. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥