BALEA-MY COLLECTION

Máte rádi značku Balea z DM? Pokud ano, dnes si jistě přijdete na své.


Není to dávno, co jsem se zaměřila na deodoranty/antiperspiranty. Vždy se zaměřím na určitou část kosmetiky, které není moc a kupuji a kupuji. Dnes jsem se rozhodla vám ukázat mou sbírku, která se postupem času (doufám) ještě více rozroste.


Můj první deospray od Baley byl fialový Oriental Secret. Připomíná vanilku a kokos a je to zajímavá sladší vůně, která vás ihned očaruje. V DM už by jste ho ale asi nenašli, protože je to už nějaký ten pátek, co ho mám. Také ho nenajdete na druhé fotce, protože nápis už je pryč.
Cocos & Nektarine-tak ten patří mezi ty novější. Jak název napovídá, je to kokos a nektarinka a voní super. Také patří mezi ty sladší vůně a cítíte ho celkem dlouho po aplikaci. Snad mu jen vytknout, že dělá bílé fleky.


Sensitive s Aloe Vera-tento sprej je můj favorit. Není sice sladký, ale je takový neutrální a připomíná mi dětskou kosmetiku. Je hodně intenzivní a hodně dlouho vydrží.


Fresh Lime-také patří mezi ty novější. Je to spojení modré Sensitive s Aloe Vera a limetky dohromady. Kombinace mi moc voní a hlavně na léto je to jasná volba!
Young Třešeň-no, abych se přiznala, tento deospray nepatří mezi mé oblíbené. :D Něco mi na něm nesedí. Nevím, jestli je to, že je neuvěřitelně sladký, nebo to, že v něm teda vůbec necítím třešně. Voní mi, až se rozvoní, ale stále to není ono.


Mambo Mango-tak ten mám naopak moc ráda. Voní jako dětské broskvové šampáňo, a to jen tak nenajdete!


Pitaya-velmi sladká vůně, která se (bohužel) objeví v dalším spotřebováno. Vůně připomíná angrešt a vodní meloun.
Street Art-tento sprej se DM velmi povedl. Je to taková směs lesního ovoce a myslím, že nejsem jediná, kdo tuto vůni zbožňuje. Jediná škoda je, že dlouho nevydrží, ale pokud se párkrát přestříkáte, tak je super.


Divoká kočka-můj druhý sprej od Baley, který mám i v kabelkovém provedení. Také už by jste ho zřejmě v nabídce nenašli. Jeho vůně je velmi specifická. Voní ovocně a vše přebíjí celer. :D Nechápu, jak mi to někdy mohlo vonět, to je možná důvod, proč už ho mám také nějaký pátek doma.


A to jsou všechny mé spreje od Baley. Máte také nějaký, na který nedáte dopustit?


Přeji pěkný zbytek neděle a vše nejlepší maminkám! ♥

6 komentářů:

  1. Anonymní17:39

    Pitaya bude moje! :D :P

    Nell

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní17:22

    Oh pánko môj .. to je ohromná zbierka.. vážne krásne! :)

    Sibi

    OdpovědětVymazat
  3. Super tipy! Asi by som volila to mango :) mrkni sa aj nasu give away ceny by ta mohli zaujat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥