AVON LIPSTICKS

Tento týden mi došly mé milované rtěnky z Avonu a i když jsem byla zapřísáhlá, že je nebudu fotit dřív, než bude pěkné počasí, tak už jsem se na to vykašlala. Počasí je jako Apríl a já přece nebudu čekat do aleluja.


Rtěnky byly ve slevě a stály 60,- jedna. Sama nemůžu uvěřit té ceně, protože po necelém týdenním testováním jsem jimi absolutně unešená.

Pigmentace rtěnek je doslova skvělá! Po hodině se nikam neztratí a dělají čest svému názvu-dlouhotrvající. Navíc velmi pěkně voní-cítíte něco sladkého, možná meloun, možná nějaké cukrovinky, ale rozhodně si vůni zamilujete. Nejvíce je pigmentovaná asi červená rtěnka v odstínu eternal flame, pak růžová v odstínu pretty in pink a nakonec nude v odstínu cappuccino. Navíc jsou všechny tři hydratační (alespoň podle mě) a působí na rtech velmi přirozeně. Nemáte je vysušené, ani nic podobného. Řekla bych, že vzhledem k ceně je to můj nejpovedenější kup za poslední dobu vůbec!








Máte zkušenosti se rtěnkami z Avonu?

Přeji pěknou neděli! :)

8 komentářů:

Děkuji za komentář! ♥