APRIL-CONSUMED

Máme tady Květen a s ním i spotřebováno za duben! 


Opět jsem se sice nedostala přes můj maximální počet 6 věcí, ale i tak si myslím, že je to slušný výkon, protože věci se spotřebovaly opravdu v posledních dnech měsíce. 


Pokud to vezmu popořádku, první na řadě je pěna na holení z Penny s Aloe Vera. Tady jsem velmi zklamaná. Koupili jsme ji naslepo ale už teď vím, že znovu bych si ji nepořídila. V čem tkví problém? Pokud si pěny nedáte opravdu hodně, normálně zaschne na nohách a ztratí se. Co to kruci je? :D Pokud tedy chcete pěnu na holení, raději si kupte nějakou jinou, nebo pánskou. Já mám raději gely, a vím proč.
Antiperspirant Rexona-zajímavé je, že oba výrovky jsou s Aloe Vera, přitom já tuto rostlinku moc ráda nemám. :D Kromě vůně se tomuto antiperspirantu ale moc vytknout nedá. Je neutrální, nedráždí pokožku, nezanechává bílé fleky a snadno ho přestříkáte parfémem.
Sprchový gel Wellness Radox-tak ten byl super. Opravdu navozoval pocit klidu, harmonie a pěkně voněl. Mínus mu dávám za to, že vůně po koupeli nešla na těle cítit.


Denní krém od Anew (Avon)-tak tady jsem byla velmi překvapená, a to v dobrém slova smyslu. Krém jsem měla 4 měsíce, dostala jsem ho od sestry na Vánoce. Krásně voněl, hydratoval a za dávkování taky dávám plus. Jediné, co by možná mohlo někomu vadit, že nevíte, kolik krému v lahvičce zbývá. Vršek jde ale odšroubovat, a tak to zjistíte jedna dvě. :)
Balzám na rty Auraté (Penny)-tak ten mi bude chybět. Dodává rtům krásný perleťový nádech a hydratuje taky super. Bohužel už se nevyrábí a místo něj vešel na trh jeho modrý brácha, který je bezbarvý. :/


Hnědá tužka na oči Avon-opět jsem byla velmi spokojená. Tužka byla hnědá a měla shimmerový nádech a na očích vypadala úžasně. Vypadala super jak za dne, tak večer. Pokud by jste ji použili k hnědým kouřovkám, určitě by jste zabodovali. :)


A to je pro dnešek vše. 

Užijte si víkend! :)

6 komentářů:

  1. tuto avon ceruzku som mala, teda ešte mám čiernu. A tiež som s nou spokojná. Bola tak jemne trblietava :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černou má sestra a někdy jsem si ji vypůjčila, protože je taky super. :)

      Vymazat
  2. Já v dubnu taky nespotřebovala moc věcí. Ale doufám, že se to v květnu zlepší. Buď ráda, že jsi spotřebovala alespoň něco :P

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak květen to jistí. :D Já mám hlavně rozpoužívaných moc věcí, ale příští spotřebováno vypadá nadějně. :D :)

      Vymazat
  3. Po té hnědé tužce se musím mrknout,jelikož čekám , že mi v brzké době přijde paletka a tak hnědé kouřové líčení u mě bude snad pořád :D proto tuhle tužku rozhodně musím mít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super! :) Já mám hnědé kouřovky moc ráda, podle mě sluší všem. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥