WHAT IS IN MY PURSE

Také rádi nakukujete ostatním do kabelek? Dnes Vám dám tu možnost i já. Tak se pojďme podívat, co ukrývá tahle růžová kráska.


Kabelku jsem si koupila minulý rok o letních slevách z Tesca z F&F za 250,- korun. Měla to být školní kabelka, ale protože se po prvním měsíci ukázalo, že s mými nutně nezbytnými věcmi bych ji za chvíli opravdu zničila, protože má tenké řemínky, nechala jsem si ji spíš pro takové "výjimečné" nošení. Týká se to dnů, kdy máme málo hodin, nebo na výlety s rodiči.


Ale aby jsme se někam dostali. Začala bych u těch běžných věcí-mobil, klíče. Mobil bych si chtěla koupit nový, protože tento už mám 5 let, zažil už několik smrtelných pádů, ovšem pořád žije, volat a psát se z něj taky dá a navíc, je růžový! :D Momentálně se mi ale zalíbil jeden od Lenova, takže třeba bude někdy článek o novém mobilu. 


Jako další peněženka v béžové barvě se zlatými detaily, rovněž z Tesca z F&F. I když mám raději větší, barevnější peněženky, tato mi padla do oka. Vleze se skoro všude, je v ní místo i na doklady a momentálně jsem s ní velmi spokojená.
Diář Elle-na začátku roku jsem opravdu nevěděla, jestli budu mít nakonec nějaký diář. Buď byly předražené a škaredé, nebo moc malé. Nakonec jsem to nechala na Elle, které ani tento rok nezklamalo.
Růžový a černý pytlíček-když v New Yorkeru minulý rok dávaly šperky do těchto roztomilých pytlíčku, působilo to úsměvně. Protože jsem ale pořád něco nakupovala, mám jich doma opravdu hodně. Nakonec mi přišly ale vhod, protože je vše správně oddělené a nemusíte hledat vysypané věci v kabelce. Tak je to i s černým pytlíčkem, ve kterém jsou hašlerky-předtím tam byly žvýkačky, ale protože mi přijde nerozumné dobrovolně do sebe cpát aspartam, vyměnila jsem je za tyto větrové bonbony. V růžovém pytlíčku je Hello Kitty Mp3 s Hello Kitty sluchátky, což je absolutní nutnost na cesty.


Nikde bych také nevyrazila bez deštníku. Znáte to, slunce pěkně svítí a najednou prší a pěkně zmoknete. Nikdo nechce mít přece mokré vlasy a rozmazaný makeup.  :)
Brýle-mé oblíbené sluneční brýle z Wayfarer jsem nechala v kabince v Gate, proto mi nic nezbývá, než tyhle. Mám je sice také ráda, ale na léto bych si chtěla koupit nějaké nové, nejlépe černé.
No a ano, jsem slepá. :D Chtěla bych si pořídit čočky, ale momentálně si hraju na "paní učitelku" v těchto černých brýlkách.


No a konečně kosmetika. Nosím tyto dvě HK kosmetické taštičky. Menší je na malovátka, větší na to ostatní.



Co ukrývá menší taštička Hello Kitty? 


1. Transparentní pudr od Essence-vyhovuje mi především v tom, že ať už s kabelkou zatřesete jakkoliv, pudr už je "nadrcený" a nemůže se Vám rozbít. :D Nanáším ho štětcem 6 od Essence, který nepelichati, je jemný, a dobře se s ním pracuje.
2. Tělové máslo od Alverde-nejen že krásně voní po sladkém melounu, ale také po něm budete mít heboučké ruce.
3. Pomerančový balzám od značky Balea-balzámy mám uvedené dva. Když se mi zrovna nechce vytahovat antibakteriální gel, šáhnu raději po 4 balzámu od Astrid, který skvěle hydratuje. Pokud mi ale nic nebrání, dávám přednost tomuto balzámu, který úžasně voní, není sladký (takže nehrozí, že by jste ho snědli :D) a vydrží celkem dlouho.
5. Tajemství 2v1 z Kik-skrývá se v něm zrcátko a hřeben, což je určitě praktické, hlavně co se týká velikosti.
7. Tělový lesk na rty od Essence-neutrální odstín, pokud máte zrovna náladu na lesk, je ideální. Poslední dobou mi ale začal vytékat, tak ho asi budu nechávat doma.
8. Kapesníčky-nutnost, které mám někdy plnou kabelku. :D 
9. Pilník-naštíplý nehet není nikdy pěkný, ale tento růžový krasavec ho vždy zachrání!

A teď se pojďme podívat, co ukrývá větší taštička.


1. Antiperspirant Sensitive s Aloe Vera od značky Balea-neutrální vůně vhodná pro ty, kteří chtějí použít parfém. 
2. Tělový malinový sprej od značky Avon-dost sladce voní, ale na pokožce je opravdu příjemný.
3.Růžový pytlíček-obsahuje hlavně pinetky a nějaké gumičky do vlasů. 
4. Čokoládový krém na ruce od značky Oriflame-je to spíš školní krém, ale někdy si ho vezmu i pokud někde jedu.
5.Cestovní balení malinového sprchového gelu od značky Balea-nikdy nevíte, co se stane, jestli náhodou někde nepřespíte, a pak přijde sprcháč vhod.
6. Mokré kapesníčky HK z DM-určitě jste si všimli, že HK najdete u mě opravdu často a stejně tak jako  7 antibakteriální gel a 9 kapesníčky jsou tyto mokré kapesníčky kosmetickou nutností.
8. Parfém Katy Perry Killer Queen-oblíbený parfém. Není veliký, vydrží dlouho a má skvělý flakonek.

Kromě nějakých zapomenutých věcí, jako například tašky na nákup, by to bylo zhruba vše.

Doufám, že se vám článek líbil a já přeji pouze pěkný zbytek víkendu! :)

6 komentářů:

  1. Joo, hrozně ráda nakukuju do cizích kabelek, nevím proč, ale je to tak :-D mám ráda takové články :-).. hrozně se mi líbí ty pytlíčky ve kterých máš sluchátka a bombony..takové by se mi taky hodili

    OdpovědětVymazat
  2. Obsah kabelky máme poměrně stejný, ale většinou tam naházím vše co vidím, přece jen co kdyby se to náhodou hodilo, že:D:D
    jinak kabelka je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam takéněkdy něco "náhodně" hodím. :D Ale děkuji. :)

      Vymazat
  3. Tak tyhle články a videa o tomto tématu mám moc ráda.
    Ten diář Elle mám taky a je skvělý.
    Ty kapesníčky Hello Kitty a taštičky jsou krásné ♥ (já jsem si koupila nějakou čokoládu Hello Kitty - samozřejmě kvůli obalu - a je pěkně hnusná.. :D)
    To Alverde malé máslíčko jsem si chtěla koupit, ale nesehnala jsem ho.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokoládu HK jsem měla také a byla nějaká polská a vůbec nebyla dobrá. :D
      Jinak děkuji moc! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥