SHOPPING FEVER

Chladnému počasí konečně odzvonilo, a proto je třeba doplnit zásoby!


Bílé kotníčkové tenisky jsem chtěla zařadit do jarního wishlistu. Z počátku jsem chtěla Converse, ale protože je podle mě už risk to, že jsou boty bílé :D, zůstala jsem raději u Deichmannu. Tyto mě okouzlily na první pohled a já můžu jen doufat, že jejich bělost jim vydrží co nejdéle! :D


No a kdyby se náhodou vrátila zima (čemuž už bych se fakt nedivila, protože to počasí je opravdu aprílové), tak jsem se vybavila růžovou mikinou z Takka a bílo-růžovým Kardiganem z Kiku. 


No a i když mám velmi ráda růžovou, jiné barvy samozřejmě nejsou tabu-například oblíbená vínová.


No a samozřejmě nesmím opomenout kosmetiku. Krásně to voní, krásně to vypadá, tak co to je? Ale ano, bavíme se tady o vždy vyprodaném kokosovém máslu z Lidlu! :D Konečně ho mám také a jsem z něho neuvěřitelně nadšená. Skvěle hydratuje a to nemluvím o jeho vůni. Pokud máte rádi kokos, budete v sedmém nebi. 



Už jste viděli tyto krásně štětce v Kiku? Funkčnost asi nebude bůh ví jaká, ale design se jim musí nechat. :D
+ Nový, voňavý šampon od Schwarzkopf.


Jako poslední můžete vidět novou řasenku od Astor, Karibské slunce do sbírky čajů a extra voňavý balzám na rty. Jen škoda, že není sladký, ale to by jsme to přeci snědli!


Přeji pěkný zbytek soboty! :)

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥