SALOOS-LEMON TEA TREE



Včera jsem měla shodou okolnostní možnost navštívit léčiva, odkud jsem samozřejmě neodešla s prázdnou.
Vybrala jsem si odličovací olej Tea Tree, který nádherně voní. A protože jsem měla kvůli včerejšímu článku celou ruku od rtěnek, rozhodla jsem se koupenou novinku ihned vyzkoušet.

Před


Po 5 sekundách přiložení vatového tamponku.



Po druhém přiložení vatového tamponku.


Jak sami můžete vidět, olej je super. Na to, že rtěnky na ruce držely jako zabité, se olej opravdu vyznamenal. Sice jsou to teprve první dojmy, ale například při odličování mě samotné stačí 3 vatové tamponky místo 5. Také musím podtrhnout jeho krásnou vůni, která je pouze dalším plusem.
Asi už vím, co dalšího budu sbírat. O:)


Užijte si prázdniny! :)

8 komentářů:

  1. Taj ten vypadá opravdu skvěle !:)

    OdpovědětVymazat
  2. To musí být vůně!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Od Saloosu mám konopný olej, který je super jako maska na vlasy. Pak mám růžovou vodu, tu doporučuju na obličej a ještě doporučuju levandulový olej - krásně voní!

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Levandulový olej jsem si chtěla vzít místo tohohle, protože opravdu krásně voněl. Pak jsem si ale nakonec říkala, že si chci postupem času stejnak koupit všechno :D, tak snad dojde i na růžovou vodu i na konopný olej. :)

      Vymazat
  4. Taký malý zázrak. Super

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥