MARCH-SHOPPING


Tadá! Aneb má premiéra s novým měsíčním článkem - nakoupeno za měsíc, dnes březen. Určitě vidíte ten rozdíl oproti spotřebováno, proto bych se měla příští měsíc více snažit. Dnes jsem ale článek rozdělila do několika oddílů a doufám, že si to užijete! 

Vlasy-přibyly dva nové šampony a jedna maska. Modrý šampon je od Lorealu. Krásně voní, vlasy jsou po něm nadýchané, voňavé, ale rychle si na něj vlasy zvyknou, proto je lepší ho střídat. Druhým šamponem je šampon od Timotei, který je určený pro barvené vlasy. Já barvené vlasy nemám, proto jsem ho vyzkoušela spíše ze zvědavosti, ale musím říct, že je skvělý! Neobsahuje parabeny a vlasy jsou po něm lesklé, objemné-jednoduše vypadají zdravě. Velkým plusem je určitě také oddálení mastnoty vlasů.
Haha, koho tady máme jako třetího? :D No ano, maska do Lattle. Psala jsem o ní už tady, proto nebudu tak kritická. Někomu vyhovovat třeba může, ale mně opravdu ne. 


Pleť-také tři kousky. Zleva můžete vidět dvoufázový odličovač očí od Maybelline. Sice nijak nevoní, ale stačí ho málo a odlíčí skvěle! Další je pleťové tonikum z Lidlu. Hezky voní a pleť je po něm svěží. Není co vytknout. Fialovou micelárku od Bourjois mám teprve tři dny, proto ji nechci moc hodnotit. Byla jako dárek k Elle. Pleť vyčistí dobře, jen škoda té nijaké vůně.


Dekorativka-pudry jsem si pořídila hned dva. Od Essence v odstínu 11 pastel beige. Pudr mi vyhovuje, nedělá mapy, ale pořád je co zlepšovat. Druhý je od Miss Sporty v odstínu 001 Transparent. Novinka, která mě od Miss Sporty překvapila. Kryje obstojně, celkem vydrží, ovšem nádech do oranžova není zrovna ideální. Musím ale uznat, že oproti růžové katastrofě je tento fajn.


Nezapomněla jsem ani na oči. K dvoufázovému odličovači od Maybelline patří žlutá řasenka s fialovými detaily. Nedoporučila bych ji citlivým očím, protože pěkně pálí, ale řasy dělá dostačující. Na Essence ale bohužel nemá.
Kajalové tužky jsem se z počátku lekla. Trochu mě pálily oči, ale naštěstí jsem zjistila, že to bylo z něčeho jiného. Je dost pigmentovaná, dobře se s ní maluje a pokud použijete bázi, vydrží dost dlouho.
Po dlouhé dobře jsem se také rozhoupala a konečně si koupila bázi pod oční stíny. Abych pravdu řekla, je skvělá. Pokud máte náročný den a chcete mít stíny na správném místě, určitě ji vyzkoušejte. Vadí mi akorát její naoranžovělá barva, která po aplikaci není už tolik oranžová, ale stejně tam nádech je.


I na rty jsem si něco koupila. Sbírku Chubby Sticků od Essence jsem rozšířila o tři nové. Každý jinak krásně voní, má jiný odstín, ale v podstatě mi to přijde dražší balzám, protože výdrž není světová a pigmentace taky ne. Pokud si chcete ale oživit den, přijde mi to dobrá volba. Nový je i tento lesk od Essence v tělovém odstínu s trochou třpytek. I když jsem milovník rtěnek, někdy to potřebuje změnu. Lesk vydrží dlouho, vypadá přirozeně, ovšem začal mi poslední dobou trochu vytékat, což mě dost štve.


Sprchové gely-pokud sledujete novinky v DM, určitě jste museli postřehnout tento nádherně voňavý jahodový sprcháč. Co mi ale vadí-jeho vůni na sobě už po koupeli neucítíte (nebo velmi slabě). Zato tento zelený sprcháč od Dove ucítíte po koupeli ještě hoodně dlouho. Jeho konzistence je hustější, více krémová a na ranní koupel, jako stvořený.


Krémy-ach, voňavé krémíčky, těch nikdy nebudu mít dost. :D Tento měsíc byl pro ně celkem úspěšný-7 nových kousků! Světle růžová Soraya je z Lidlu a je proti celulitidě. Používám ji na stehna a zadek, ale zázraky od ní neočekávám, koupila jsem ji hlavně kvůli její vůni. Tmavě růžové až červené je melounové tělové mléko od Baley. Nádherně voní, rychle zasychá a momentálně patří mezi mé oblíbence. Zelený gel od Alverde je na nohy. Má vonět po kaštanu a mátě, ale s trochou štěstí ucítíte top-topic. :D Rovněž od Alverde je toto malé tělové máslo s makadamovým oříškem a bambuckým máslem. Mně ale voní spíše po jogurtové zmrzlině a oříškovém jogurtu.
Krémy od Dermacolu jsou známé svou vůní. Ani já jsem neodolala a šáhla po belgické čokoládě a pomeranči. Voní opravdu krásně a já se jen těším, až vyzkouším další produkty z této řady!
Ale mezi mou top dvojku patří tyto dva produkty. Jedná se o kakaové máslo a borůvkový krém od Baley. Normálně mi kakaová kosmetika už moc nevoní, ale tohle máslo je opravdu výjimka. Voní jako čokoládová zmrzlina ale vtip je v tom, že je bílé. No a borůvkový krém. Co dodat. Nejen že budete vonět vy, ale i pokoj, ve kterém se namažete. Plánuju koupit ještě vanilku, tak uvidíme, jak na tom bude!


Spreje-poslední dobou zjišťuju také nedostatek sprejů, takže se určitě máte v budoucnu na co těšit. Tento měsíc jsem si ale udělala radost touto trojkou od Baley. Růžový street art voní úžasně. Pokud máte rádi sladké vůně, je přesně pro vás. Bohužel ale toho moc nevydrží, což je celkem škoda. Modrá nektarinka a kokos mi také voní hodně, ale už méně. Oproti street artu vydrží ovšem mnohem víc, což je určitě velké plus. No a konečně nové oranžové mambo mango. Vůně připomíná meruňkový dětský šampus a opravdu mi moc voní. Vydrží dlouho a taak voní.


Laky-koupila jsem je ve slevě, přičemž jeden byl za 15,- korun. Poslední dobou používám sice světlejší laky, ale po tmavých sáhnu také ráda.


A to je vše pro měsíc březen!

Přeji pěknou středu! :)

2 komentářů:

  1. Výrobky Balea musím vyzkoušet, zaujalo mě od této značky hodně věcí, a cenově je výborná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení, tato značka má super výrobky. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥