MARCH-CONSUMED


Od minulého měsíce jste si mohli všimnout, že do měsíčních článků přibylo spotřebováno. Osobně nevím, jestli jsem nějaký strýček skrblík, ale proti holkám u mě vždy najdete jenom pár kousků. :D Snad se to příští měsíc zlepší, ale dnes se vraťme k těmto 6 produktům.


Aknecolor-sežene ho v lékárnách za cenu zhruba 130,- korun ve dvou odstínech. Já jsem s ním spokojená nebyla, a proto ho dopoužívala má sestra. Je dost masný, a pokud by jste s ním usnuli, měli by jste pěkně hnědý polštář. :D Hodně lidí ho pužívá místo makeupu, což by na mě nebylo. Co je ale velké plus-už od názvu můžete odvodit, že léčí akné. Zajímavé je, že mně udělal na pleti pěknou paseku, ale sestra ji po něm měla jako z porcelánu. Tady bohužel platí pravidlo, že každý je jiný a každému sedí něco jiného.


Korektor Miss Sporty a Essence-bez korektoru bych se neobešla. V předchozích letech jsem kupovala Miss Sporty, které mi vyhovovalo. Postupem času jsem zjistila, že krytí už není dostačující, výdrž také ne a je třeba porozhlédnout se po něčem novém. Netrvalo to dlouho a korektor od Essence se stal můj oblíbený. Kryje obstojně, výdrž není také marná, ovšem ty odstíny. V Česku jsou tmavé i ty nejsvětlejší (a i když se budu opakovat, nechápu, co si výrobci myslí, že jsme v solárku pečení vaření, nebo co? :D). Naštěstí s makeupem barevný rozdíl zmizí, což velmi oceňuji. A protože jsem zatím nenašla žádný jiný, který by splňoval mé požadavky, zůstanu raději u Essence.
Cena korektorů se pohybuje v rozmezí 50,- korun.


Řasenka od Astoru a tekuté linky na oči od Reginy-řasenku jsem dostala na Vánoce jako dárek. Normálně jsem věrná Essence řasenkám, ale tato byla také fajn. Jediné, co bych mohla vytnout-když jste řasenku použili po delší době, kdy jste byli zvyklí na tenké kartáčky, pěkně jste se s touto ušpinili. :D
K tekutým linkám od Reginy jsem se dostala náhodou a musím říct, že to byl dobrý kup. Stály 60,- a koupím si je určitě znovu. Neštípají, neroztékají se, dlouho vydrží a jsou velmi dobře pigmentované.


Tělový sprej s fialkou a liči z Avonu-spreje z Avonu mám moc ráda a tento nebyl výjimkou. Ze začátku jsem se toho liči trochu bála, ale nakonec se stal sprej mým oblíbeným. Jeho cena se pohybuje v rozmezí 60,- korun.


Doufám, že se Vám článek líbil a já přeji pouze pěkné úterý! :)

2 komentářů:

  1. Korektor od Miss Sporty momentálně používám, ale je to samé co u Tebe, nestačí mi krytí a výdrž už taky není nejlepší, obzvlášť v teplém , slunečném počasí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. V teple to s ním moc nejde. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥