LIPSTICKS 7/10


Kdo jste jim ještě nepodlehli, tak dnes určitě. Jedná se o dlouhotrvající rtěnky od Essence, které jsou úžasné.


Má krátká anti-rtěnková nálada mě rychle přešla a včera jsem opět začala doplňovat řadu. Koupila jsem si tmavší červenou 03 Dare to wear a světlejší červenou 02 All you need is red. 


Rtěnky jsou krásně pigmentované, celkem dobře hydratují (i když po delší době je hydratace v háji). Ovšem ta výdrž je slabší. Nejlepší stav je v rozmezí hodiny-hodiny a půl, pak je nutné rty znovu přelíčit. Celkově ale vzhledem k ceně jsou rtěnky super.


Co dodat. Mně chybí tři a brzy plánuju sbírku doplnit celou. Pak se určitě dočkáte i fotek, jak rtěnky vypadají na rtech, ale to nechci předbíhat. :)

Všem přeji pěkný zbytek neděle! :)

8 komentářů:

  1. Já jsem si koupila 01 Coral Calling a ta barva mi na mě přijde nakonec taková divná a necítím se v ní moc dobře. Možná to bude lepší v létě, až se trochu opálím :)

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám 01 moc ráda. :) Ale pokud se opálíš, určitě to bude vypadat skvěle! :)

      Vymazat
  2. Samozřejmě že jsem neodolala. <3
    Mám sice jen dvě - jsem hodně vybíravá na odstíny - ale jsou jedny z mých nejoblíbenějších. Mám 09 a 02 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou skvělé. :) Já mám ráda všechny, ale 09 je něčím od ostatních zvláštní. :)

      Vymazat
  3. tomu sa hovori zbierka! wow!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥