HOLIDAYS

Tak jak jste si užili volno? Já jsem za posledních pár dní něco nakoupila a dnes je ten vhodný čas, vám vše ukázat.


V plánu jsem měla velikonoční random a spoustu jiných věcí, ale nakonec jsem se rozhodla pro relax v podobě knížky (což naznačuje, že brzy budou knižní tipy!), a proto jste si mohli všimnout mé neaktivity na blogu. Od pátku se mi ale podařilo ulovit několik kosmetických kousků, které určitě stojí za zmínku.

Mohli jste si v poslední době všimnout, že Lidl dělá neustále změny kolem kosmetiky. Ať už to bylo tělové máslo zavedené do stálých produktů, tak novinkou je i tato pleťová voda, která určitě stojí za vyzkoušení. Po krátkých zážitcích mohu říct, že krásně voní a pleť je po ní svěží.
Dnes mi překvapením došla tato maska z Avonu, na kterou se opravdu moc těším, až ji vyzkouším. Její kouzlo spočívá v tom, že je (nebo by alespoň měla být) černá a po vyčištění pleti by měla zešednout až zbělat. 


Nebude novinkou, že krémy na ruce mám opravdu ráda, a proto vám představuji dva nové do sbírky. První je borůvkový s "pumpičkovým" dávkováním, který super hydratuje a o to líp voní. Druhý krém byl kupován naslepo, protože se nedal rozbalit, ale usoudila jsem, že když prvně stál 99,- a teď byl zlevněný na 25,- nic neztratím a třeba bude dobrý. Hned doma jsem ho nadšena nanášela na ruce, ale jedno mě opravdu velmi překvapilo (a ne zrovna v tom pozitivním slova smyslu)-jeho vůně. Voní jako krém z lékárny, nebo krém na dětský zadeček. :D Čím ale opravdu překvapil-v sobotu jsem sekala trávník (ano, i já musím doma pomáhat) a po 4 hodinách moření na zahradě jsem měla na každé ruce pěkné puchýře. Řekla jsem si, že když krém voní jako z lékárny, třeba bude i nějaký "kouzelný" a namazala si s ním obě ruce. No věřte, nebo ne, ale puchýře se ztratily jedna dvě!


V Kauflandu byly 50% procentní slevy na kosmetiku (byly jsme nakupovat v pátek, tak by jste možná ještě něco našli) a samozřejmě neuniklo mému zraku toto tělové mléko od Garnieru, které je absolutně boži! (Promiňte mi ten výraz, ale je na místě :D). Mléko je určené na suchou a citlivou pokožku s vůní bambuckého máslo. Vůně mě teda neokouzlila, to ne. Klasická vůně čehokoliv bambuckého. Zato jeho hydratace! Pokud mléko nanesete například na oholené nohy, budete je mít tak hladké, jako nikdy. Opravdu skvělá věc a za cenu 50,- korun bych si vylískala, že jsem nevzala alespoň dvě. :D


Také jsem tam objevila tuto regenerační pěnu za 60,-, u které mi netrvalo dlouho najít zápory a klady. Začala bych tím kladným. Pokud přijdete odkudkoli (jako příklad uvádím zakouřené prostředí) a budete se chtít zbavit této nepěkné vůně z vlasů, normálním šamponem ji asi nepřebijete. ( I když kdo ví). Já jsem pěnu vyzkoušela s šamponem z této řady po párty, kdy jsem chtěla mít opět pěkně voňavé vlasy a světe div se, ani stopa po kouři. Co mi ale opravdu a dost vadí-jednak vysušování. Je nutné použití olej, jinak by vlasy byly opravdu suché. (Haha a pěna má být proti suchým vlasům?!) No a zadruhé mi vadí složení, které si nebudu dělat naděje, že je bůh ví jaké skvělé. Jako pomocníka ale po párty pěnu beru, protože přebije kouřový zápach.


A jako poslední tady mám tuto mini sadu laků z Kik, která má nejen že krásnou krabičku, ale hlavně zajímavý zdobící a červený lak. Kuličky na nehty jsem zatím žádné nevyzkoušela a myslím, že to bude pěkné zpestření.


Udělali jste si také něčím v poslední době radost? :)

Přeji pěkný zbytek středy!

8 komentářů:

  1. Tělové mléko jsem před nedávném měla a bylo naprosto skvělé! Oblíbila jsem si ho hlavně díky jeho moc příjemné vůni :)
    Po té pěkně se mrknu, i když mám suché vlasy tak v zakouřeném prostředí trávím víc a víc času, takže tohle se bude hodit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! A pěna se bude určitě hodit. :)

      Vymazat
  2. I had used the garnier cream too, I liked the colour of the nail polish.
    xx
    Stella from a A Shiny Place

    OdpovědětVymazat
  3. Tělové mléko naprosto zbožnuji!:) A pěna vypadá taky skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Aj ja som si urobila radosť touto červenou sadičkou z Kiku. :)
    Jadenadi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥