EVERYDAY MAKEUP RUTINE

I dnes jsem si pro Vás nachystala jeden z těch tradičnějších článků. Pro dnešek jsem vybrala makeup rutinu, tak si to užijte! :)


Jako skoro každá dívka, i já si ráno přivstanu, abych se nalíčila. Možná Vám toho připadá moc, ale ne vždy používám všechno.

PLEŤ

Ráno začínám s čistícím gelem od Garnieru (který krásně voní) a micelárkou od Bourjois, která mě neustále překvapuje. (V pozitivním slova smyslu).


Poté nanesu krém od 1 Anew-Avon, který nejenže super hydratuje, ale krásně voní.
Pak záleží na stavu pleti. Pokud je pleť v horším stavu, nanesu "BB" od Alverde, 3 tuhý korektor od Essence a popřípadě i tekutý korektor od 4 Dermacolu.  Pokud je na tom ale pleť dobře, použiji pouze korektor od Dermacolu a 5 makeup od GB.


Pleť sjednotím 8 transparentním, nebo 7 pigmentovaným pudrem. (Oba dva od Essence).


Poté nanáším 9 tvářenku z paletky, která bohužel nevím, jak se jmenuje. (Dostala jsem ji na Vánoce a nápis už se ošoupal).

OČI

Nejprve použiji 6 bázi pod oční stíny, která drží vše, jak má. Mezitím, než pořádně báze zaschne, následuje úprava obočí-používám 10 stíny od Essence. Zkoušela jsem už i různé tužky, ale žádná mi prozatím nevyhovovala.
Následuje výběr stínů-do vnitřního koutka nanáším vždy bílou. Na úkor oblečení vybírám buď to neutrální hnědé odstíny, nebo výraznější kouřovky. Stínů mám mnoho, ale Vám jsem vybrala na ukázku paletku od 11 Tchiba. (Kromě bílé barvy jsou stíny třpytivé, což mi nevadí u zlaté a hnědé, ale mým oblíbencem je bílá, protože je dost pigmentovaná a hlavně není třpytivá).
Následují linky-ne vždy mám čas upravovat nepovedený pokus, proto si většinou linky předkreslím tužkou na 12 oči od Essence a až poté použiji 13 černou fixu. Oči nakonec zvýrazním 14 řasenkou.


RTY

Na závěr rty přetřu 15 balzámem a 16 zvýrazním rtěnkou. 


POUŽITÉ ŠTĚTCE

Jako malý bonus uvádím základní použité štětce. 


Co používáte vy? Liší se vaše výbava moc od té mé? 

Užijte si prázdniny! :)

6 komentářů:

  1. Od Essence jsem si pořídila rtěnku 07 Natural Beauty a jsem spokojená.. vyhovuje mi. Jinak se mi tvůj článek moc líbil.
    Já mám štětce z Rossmanna, ebay a pak nějaké ani nevím odkud.. :D

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Z Ebay bych si chtěla také nějaké objednat, láká mě jich celkem dost. :)

      Vymazat
  2. great beauty products :) the brushes look like they're made from great quality :)
    following you now on gfc,maybe you want to do the same? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ranní líčící rutinu máme skoro stejnou, i když já to poslední dobou hodně omezuji na co nejméně produktů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si vždy říkám, že to omezím, a pak to stejnak vypadá takhle no, snad někdy příště. :D :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥