APRIL-SHOPPING

Máme tady nový měsíc a s tím i pravidelný článek nakoupeno!


Poslední dobou zjišťuji, že mám hrozně špatně rozplánovaný čas. Vždy si řeknu, že si něco na chvíli přečtu (momentálně jsem absolutně propadla knížce Škola noci ♥) a z hodinky je najednou večer, na focení je moc tma, a pak není skoro týden článek. V dalších dnech se vynasnažím psát častěji, protože mě to samotnou mrzí. Dnes jsem si pro vás ale připravila měsíční článek Nakoupeno, který může působit dojmem, že skoupím vše, co vidím, ale to se vám opravdu jen a jen zdá. :D

Vlasy-přibylo hned 5 produktů. 4 šampony na vlasy a jedna pěna. Šampony od Glisskuru jsou z víkendu, takže o těch až někdy příště. Fialový šampon je od Schwarzkopf a jsem s ní spokojená. Nepřekvapí, ani neurazí, stejně tak jako šampon z Lidlu od značky Cien.


Pleť-také přibylo hned několik věcí. Doplnila jsem celou řadu rtěnek od Essence (juchů) a koupila olej Tea Tree od Saloosu, který je jedním slovem skvělý. Super odličuje, pleť je čistější, zdravější, jedním slovem-doporučuji. Dále tady máme opět Lidl-Cien pleťovou vodu, které také není co vytknout. Voní moc pěkně-připomíná mi dětský olejíček na vlasy. O:)
Malé, milé, oranžové a k tomu je to moc voňavé. Pomerančový balzám od Baley je super a kdo ho nemá, určitě na něj při další návštěvě DM nezapomeňte!
Černou masku od Avonu jsem ještě nevyzkoušela, ale sestra si ji chválila. Jediné, co jí bylo nepříjemné, že máte obličej "jako z betonu". :D 
Štětce z Kik-vyhovují mi všechny kromě toho velkého. Je dost měkký a v kombinaci s tvářenkou dělá neplechu. Snad možná pro pudr.


Tělo-tento měsíc bych nominovala nejvíce na krémový. Tělových mlék, či krémů na ruce není nikdy dost. Tento měsíc jsem si koupila druhé růžové mléko z Lidlu od Soray, protože mi vyhovuje a myslím, že bylo i ve slevě. V Lidlu jsem objevila také nový antibakteriální gel na ruce, který je absolutní nutností.
Ve slevě jsem našla i toto tělové mléko od Garnieru, které je úžasné! Hydratace je opravdu vysoká, ovšem na teplejší dny ho nedoporučuji, protože se vstřebává poměrně pomalu a mohli by jste mít po něm "lepivý pocit". O krémech na ruce jsem psala v minulém článku. Borůvka je super, krásně voní, rychle se vstřebává. Krém od Jessy už tolik nevoní, zato má léčivé účinky. Mozoly mi po krému zmizely přes noc a to opravdu nepřeháním. 


A tyto dvě zlata jsou momentálně mými velkými oblíbenci. Kakaové tělové máslo je nové, ale říkala jsem si, že to nechám až na nákupy za duben. Tělové másla krásně voní a stačí už jen vybrat, jestli chcete být pro dnešek kokoska, nebo kakao!



Sprchový gel-tento měsíc pouze jeden, a to proto, protože když jsem je minule počítala, řekněme, že jich bylo víc, než by mělo. :D


Spreje-vždy se po chvíli zaměřím na určitou část kosmetiky, které není zrovna moc. Nedávno jsem se tak zamilovala do sprejů od Baley, která má super výběr a i ceny!


Na závěr pár šperků z Gatu, kniha Harry Potter (ano, jsem velký fanda) a laky z Kik. Chtěla jsem vyfotit i nové oblečení a boty, ale vzpomněla jsem si na to až potom, co se mi vybil foťák. Tak někdy příště. :)


Přeji pěkný zbytek úterý! :)


6 komentářů:

  1. No tak ty másla chci! :-D KOKOS úplně nejvíc miluju, takže mi honem musíš napsat, kolik ta super věcička stála :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokos voní fakt super, ale i kakao. Já mám v plánu koupit všechny. :D Cena jednoho másla je +- 130,- korun. :)

      Vymazat
  2. Páni, máš toho, zdá se, hodně :).
    Na štětce se chystám také, ale až pozdějí, myslím, že teď mám štětců celkem hodně, a že to prozatím stačí, i když jsem si teď nějaké na vyzkoušení ještě objednala,tak uvidíme :).
    Rtěnky od Essence jsem v DMku viděla, a zkoušela jsem si pár odstínů, a celkem se mi i líbili, a nějak drahé zase taky nejsou, takže si nejspíš pro nějakou dojedu, alespoň na vyzkoušení :).
    A ten balzám na rty od značky BALEA si v poslední době, co si tak všímám, kupuje spousta lidí, a tak třeba ho taky zkusím, až pojedu po nějaké době nakupovat :).
    No, ty deodoranty jsem ještě nezkoušela, vzhledem k tomu, že teď jich mám strašně moc, a myslím, že bych je nestihla spotřebovat. Mám v poslední době strašně moc věcí pod paže proti pocení, takže musím minimálně polovinu vypotřebovat a pak si budu postupně dokupovat další a další :).

    http://tteenstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář! :)
      Rtěnky doporučuji, jsou super a balzám taky určitě stojí za vyzkoušení! :)

      Vymazat
  3. Nakoupila sis toho opravdu hooodně! Já tyto nákupy miluju snad ze všeho nejvíce! :D Balea deodoranty mám moc ráda a modrý Gliss Kur jsem si nedávno kupovala také :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Já nakupuju moc ráda. :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥