ACCESSORIES

O víkendu jsem měla možnost při jisté příležitosti navštívit galerii Šantovku v Olomouci, která je opravdu úžasná. S rodiči jsem tam byla ale jenom "na skok", ale pár nových úlovků si můžete prohlédnout v dnešním článku.


Svetr je z Gate a stál 68,- korun. Dívala jsem se na něj původně v nové kolekci a nyní nebylo o čem přemýšlet.

V Gate mají také vždy krásné doplňky. V sobotu jsem se ale zaměřila na zlatou barvu, (kterou mám osobně raději, než stříbrnou) a koupila si dva prstýnky (24,-) a barevný náhrdelník, který se už teď stal mým velmi oblíbeným. (50,-)


No a opravdu bych neodešla, kdybych si nekoupila něco v DM. :D Když jsem Vám včera ukazovala sbírku rtěnek mohli jste si všimnout, že přibyly dvě nové, dvě krásně červené rtěnky, na které se moc těším, až si je "obléknu".




A na závěr šampon z Lidlu. O kosmetických produktech z Lidlu slyším celkově jenom chválu a já s ní souhlasím. Ať se jedná o tělové máslo, či něco jiného, vždy jsem měla s touto značkou dobré zkušenosti. S šampony od této značky je to ale jiné. Tento je můj první a vy se můžete těšit na jeho recenzi.


Přeji úspěšný týden! :)

10 komentářů:

  1. Anonymní16:01

    Krásná sbírka & fota.
    Niki

    OdpovědětVymazat
  2. Svetřík vypadá strašně dobře:)

    OdpovědětVymazat
  3. V šantovce jsem byla jen jednou, když přítel bydlel kvůli hokeji v Olomouci a nevím, já tam nenašla nic, co by se mi líbilo a byla jsem z toho fakt zoufalá :-D, nevím, jestli jsem zrovna ten den byla děsně vybíravá, nebo tak prostě zrovna nic hezkého neměli (nebo měli, ale příliš drahého)....ale tenhle svetr je fakt krásnej!!!a za tu cenu, to vážně není o čem přemýšlet! a z lidlu mamka hodně kupuje sprcháče a s těma jsme byly vždy spokojené :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem někdy také "víc náročná" a dokážu si nekoupit nic. :D Ale děkuji za komentář, sprcháče z Lidlu určitě vyzkouším, už se na ně chvíli chystám. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥