SPRING

V posledním době nepřispívám tolik, kolik bych sama chtěla, bohužel to ale jinak nejde. Dnes si ale užijete delší článek, který se skládá hlavně z novinek za uplynulý týden.


Při každé mé návštěvě DM se první dívám na novinky, které mě někdy zaujmou, někdy ne. Minulý týden jsem byla ale okouzlena touto dvojicí.


1. Melounový tělový krém od Baley-nádherně voní, jeho výdrž je také celkem obstojná a momentálně patří mezi mé oblíbence. (49,-)
2. Balea Street Art deo&body sprej lesní směs-opět jsem se "hecla" a hodila sprej do košíku v posledních minutách, když naši hrozili, že už mi ujedou. :D Ze spreje jsem ale nadšená. Slovo úžasný nevystihuje mé nadšení a pokud tento výrobek nezruší, budu si ho kupovat až do haleluja. (30,-)

Ve zlevněných výrobcích jsem našla zelený krém na nohy od Alverde s vůní máty a kaštanu. Když jsem ho poprvé ucítila, připomněla mi vůně top-topic, ovšem doma mi už tak moc nevoněl. :D Kromě té ne-moc voňavé vůně ale obstojně hydratuje. Znovu bych si ho ale nekoupila. (28,-) 


Ve slevách jsem ještě ulovila tyto dva laky. Poslední dobou sice moc tmavé odstíny nenosím, ale někdy je to se mnou jak s počasím, takže myslím, že brzy budou mé oblíbené. (2x15,-)


A KONEČNĚ jsem ulovila tyto dva chubby sticky. Byly pouze v jednom DM-ku z pěti a i když jejich pigmentace nemá na rtěnku, hydratují skvěle, nádherně voní a vydrží o trochu déle než lesky. (2x65,-)


Do mé sbírky čajů jsem přivítala nového člena Earl Grey Classic z Kauflandu za 33,-.



V Deichmannu objevila nové lásky. (299,-)



A čím lépe zakončit článek, než spodním prádlem. :D

Přeji pěkný zbytek neděle! :)

8 komentářů:

  1. Melounový krém musí vonět nádherně!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten melounový krém vypadá naprosto fantasticky - ten obal! Musí krásně vonět, ale asi bych si ho nepořídila :(
    Já jsem si ve slevě koupila za 19,90,- Kč lak od S-he takový růžový :)
    Čaj s květy jasmínu musí být výborný! Mám ráda jasmínový z Marks&Spencer
    Cena bot je super - ale není to úplně můj vkus :)

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  3. Laky vypadají dobře :) a boty krásné!!

    OdpovědětVymazat
  4. Po tom krému,se určitě kouknu;)* vypadá skvěle;) a botky vypadaji také zajímavě:)*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥