SHOPPING-PINK PART



Jak si užíváte prázdniny? Já jsem o víkendu jela nakupovat a  celkem se stydím, kolik jsem si toho opět dovezla. :D
Nákup bych chtěla rozdělit na tři části, přičemž dnes uvidíte takovou tu "růžovější" část.
Jako první  můžete vidět "pusinkovou" krabičku z Kiku, která byla ve výprodeji z Valentýna. Hned mě napadlo, že by mohla zaujmout místečko na mém kosmetickém stolu.
Vpravo můžete vidět tělové mléko proti celulitidě s růžovým pepřem. To, že je proti celulitidě jsem si všimla až doma. :D Zaujalo mě krásné balení a úžasná vůně. Doufám, že mléko budou mít v Lidlu jako trvalý produkt, protože ta vůně, ach! (+-45,-)
No a samozřejmě asi bych to nebyla já, kdybych si opět nekoupila nějaké spodní prádlo.  O:)


Z čeho jsem ale opravdu nadšená, tak je tento malinový pleťový peeling od Balea. Najdete ho v novinkách a krásně voní. Jeho konzistence není nijak překvapující, ale na hloubkové čištění nedoporučuji, má celkem malé částečky. (+-75,-)
Vedle něj můžete vidět nový Chubby stick, ze kterého mám také velkou radost. Jediné, co mu můžu vytknout, tak jeho malou výdrž. Za to jeho hydratace je na jedničku! :) (65,-)





Přeji pěkné prázdniny! :)

6 komentářů:

  1. Po tom tělovém mléku se budu muset podívat, vypadá hodně lákavě:)

    OdpovědětVymazat
  2. tiež ma zaujalo to telové mlieko, má krásny obal :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  3. no skvele si nakupila. Strašne sa mi páči tá krabička. Asi by som ju tam tiež nenechala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥