SHOPPING-ORANGE PART


Dnes je tady poslední, a to oranžová část z nakupování o víkendu.
Hned první můžete vidět nový sypaný čaj, který se stal top 1. Krásně voní a třešně v něm cítíte opravdu silně. (30,-)


Další v řadě tady máme jahodový sprchový gel, který je novinka v DM. Kouzelně voní, a proto kdo ho ještě nemáte, utíkejte do DM! :D
A známá klasika-belgická čokoláda & pomeranč od Dermacol(u). Na ten jsem natrefila náhodou v Lidlu za 45,-.  Říkala jsem si, co to tak krásně voní, vyjdu z uličku a co nevidím, stojan s tělovými mléky. :D Doma jsme ho ještě neměli, což byla určitě chyba, a tak vidíte nový stálý produkt! :)



Když jste si mohli prohlédnout mou sbírku kosmetiky, určitě jste si všimli, že s pudry to není žádná sláva. Proto jsem už neváhala a konečně si koupila nový. (75,-)


A jako poslední jsem koupila sadu košíčků z Jysk(u), které nám chyběly do koupelny. (80,-)


Nově mě také můžete najít na FB a na Instagramu.

Užijte si prázdniny a hezké počasí! :)

8 komentářů:

  1. Ty košíčky jsou skvělé! V brzké době si budu zařizovat koupelnu, takže se po nich kouknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou no. :) Doporučuju je ale kupovat v Ikey, (pokud máš možnost), jsou tam o 30,- korun levnější. :D

      Vymazat
  2. Ten čaj musí být výborný!:-) Jinak Balea sprchové gely mi voní úplně všechny, proto si musím tenhle také pořídit!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super. Stal se snad mým nejoblíbenějším. :) A s Baleou máš pravdu, má super věci. :)

      Vymazat
  3. Také mám ráda sprcháče o balei :)

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Bale a Dermacol výrobky oba znám a mají skvělé vůně! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥