SHOPPING-BLUE PART


Dnes Vám nabízím pokračování slibovaného článku ze včerejška.
Hned zleva můžete vidět modrý deodorant od Balea s vůní kokosu a mandarinky. Při jeho koupi jsem se spíš "hecla" :D vzala ho a šla platit. Nakonec jsem ale ráda, protože mi moc voní. :)
(+-35,-)


Vedle něj můžete vidět nový šampon od L'OREAL, který nádherně voní, ale poslouží spíš mé sestře, protože já mám vlasy husté až, až. 
Další v řade tady máme pudr od Miss Sporty. Je to nejsvětlejší odstín a jestli bude dělat neplechu, snad už Miss Sporty opravdu zavrhnu. (+-80,-)


A jak jsem včera byla nadšená z pleťového peelingu, dnes jsem z tohoto borůvkového krému.


Po tomto tělovém krému už jsem pokukovala před Vánoci, ale až teď jsem se ho konečně rozhodla koupit. Při jeho prvním použitím jsem jen vyvracela oči, co jsem to zase koupila. Krém voněl hrozně chemicky a skoro ne po borůvkách. Když jsem se ale ráno probudila (mazala jsem se s ním večer) celá místnost byla krásně provoněná a i krém pořád nádherně voněl. Určitě bych ho nominovala na objev roku 2014, protože je super.


No a poslední tady máme kazetu od MAYBELLINE. Tu jsme si koupily se sestrou na půl. Já jsem ji chtěla hlavně kvůli odličovači a sestra kvůli řasence. Mně momentálně nejvíce vyhovují od Essence a myslím, že u nich prozatím i zůstanu. (129,-)


Užijte si prázdniny!

4 komentářů:

  1. Ten borůvkový krém musí vonět nádherně!:) Určitě pak dej vědět jaký je ten pudr od Miss Sporty, jelikož už si taky říkám, že si od této značky nic nepořídím, ale co kdyby náhodou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní, voní. :) A určitě bude článek. :)

      Vymazat
  2. Skvělý nákup;) já jsem od miss sporty zatim vyzkoušela jejich rtěnky,a ty jsou super;) ale naopak mi před nedávnem mamka koupila pudr z té ružové řady,a ten je teda nic moc;/ moc by mě zajímalo jaký bude ten modrý;)*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Se rtěnky mám také dobré zkušenosti a ten růžový pudr jsem měla také a musím říct, že to byla hrůza. Byla jsem tmavá, jako noc a ještě k tomu to byl nejsvětlejší odstín. :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥