SATURDAY

V sobotu jsem byla na nějaké akci a nestačila jsem se divit, když jsem přijela domů. Naši si beze mě udělali výlet a jeli nakupovat. Také to máte tak rádi? :D Sestra ale na mě nezapomněla, a proto bych Vám ráda ukázala něco málo nového.


Předem bych se chtěla omluvit za kvalitu fotek. Sluníčko nevysvitne, pořád prší a focení se všemi světly v pokoji moc ráda nemám. Dnes mi bohužel ale nic jiného nezbývalo, tak jenom pro info.
Jako první můžete vidět šampon od Timotei. Je bez parabenů, krásně voní, ale je pro barvené vlasy. Já mám sice ombre, ale necítím se na zařazení k produktům pro barvené vlasy. :D Včera jsem ho ale vyzkoušela a musím uznat, že je skvělý. Vlasy jsem ráno měla nadýchané, voňavé, rovné aneb á la lev Alex. Za mě rozhodně ano. (+-50,-)
Dove-go fresh-tak tento sprcháč zřejmě zařadím do ranní rutiny. Krásně voní, má krémové složení a na raní probuzení perfektní. (+-50,-)
Soraya-pleťové tonikum-celkem pěkně voní, odstraňuje nečistoty a je tuším z Lídlu.  (+-60,-)

Co mě ale "praštilo do nosu" byla vůně vanilky a dřeva, které se linula zevnitř tašky. Při jejím vysypání jsem zjistila, že se jedná o vonnou směs z Kauflandu. Nejprve jsem nevěděla, do čeho bych ji nasypala. Nakonec jsem se rozhodla pro klasickou skleničku, protože cokoliv jiného bylo příliš velké. Sestra mi prozradila, že směs byla ve slevě za 25,- korun. (Škoda že jsem s nimi nejela, nakoupila bych si ji do zásoby. :D)


Na vůni v pokoji si celkem zakládám, neustále u mě najdete hořet vanilkovou svíčku, nebo jakoukoliv jinou. Delší dobu také přemýšlím nad vonnými tyčinkami. Máte s nimi někdo zkušenost? :) (Nemyslím ty na zapálení, ale s lahvičkou parfému-vůní)


No a co by to bylo za nákupy, kdyby nebylo nějaké spodní prádlo, že ano. :D Sestra mi také vybrala tmavší punčocháče s barevnými detaily-sama punčocháče vůbec nenosím. Když už, tak silonky. Protože mi ale v poslední době dochází trpělivost nad tím, jak se neustále trhají, asi nakonec přejdu i na ty punčocháče. (Nepřijde Vám slovo punčocháče legrační? :D Já si vždy představím děti ve školce v punčocháčích a nějaké tričku s Mickey-Mousem :D).


Ce je ale pro mě dilema-je tato sponka-náramek. Záleží na každém, jak to nazve. Já to vidím k saku a vyžehleným vlasem. Takže ten náramek bych zamítla.

Nevím, jak vy, ale já toto upršené počasí vidím jedině na čaj a knihu.

Přeji pěkný zbytek neděle! :)



8 komentářů:

  1. krásny článok! tie punčošky sú krásne! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta vonná směs musí být skvělá! taky se po něčem takovém musím podívat!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. A určitě stojí za to se na ni podívat. :)

      Vymazat
  3. Hezký článek, jako vždy :) Přesně tento šampon Timotei mám moc ráda :))

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :) A šampon je skvělý. :)

      Vymazat
  4. Ne že by mi to jakkoli vadilo (alespoň vím, co kde koupit za dobré ceny), ale není to už trochu uchýlka?:D Kolik máš doma sprcháčů?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já se držím hesla, že kosmetiky a prádla není nikdy dost. :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥