LATTE

O víkendu jsme objednávaly se sestrou masku, na kterou jsem se vyloženě těšila. Jedná se o značku Lattle a můžete na ni najít zhruba takové chvály, jako na zlatý korektor od Dermacol(u).
Balíček jsem si dnes vyzvedla na poště a vyloženě se těšila, až Vám ho ukážu.


Klasická bílá krabička. Tak pojďme rozbalovat!


K masce přišly navíc dva slevové poukazy a vzorek toaletní vody pro muže. Samotná maska byla velmi dobře zabalená v bublinách, které má sestra zanedlouho ihned všechny "vypraskala". :D


Nápis na obalu masky není česky, proto je určitě vítaných pár řádků v češtině.


Co se týče vůně-ke kokosu se přirovnat nedá, jednoduše mléčné proteiny. Nic jiného mě bohužel nenapadá.


A kolik že tato sranda stojí? 800ml jsme kupily za 88,- korun. Pokud by jste chtěli menší balení, 250ml stojí 60,- korun. Určitě výhodnější je koupit větší balení, i když nastává otázka, zda bude maska sedět.
Tak či onak bude brzy recenze a já jen můžu doufat, že vlasy budou pouze a jenom zdravější.

Přeji pěkný týden! :)

6 komentářů:

  1. Na recenzi se moc těším!:) maska vypadá hodně lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tuhle značku neznám a jsem teda taky zvědavá na recenzi. Já momentálně očekávám Saloos kosmetiku :)

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  3. O téhle značce jsem nikdy neslyšela. Jsem zvědavá na recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem o tom neslyšela, ale vypadá super :) Třeba ji jednou ozkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se těším na recenzi, už dlouho po ní pokukuju, cena je lákavá :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuju holky. :) Prozatím pořádně testuju, ale článek bude určitě brzy! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥