INTERNATIONAL WOMEN'S DAY

Nejprve bych chtěla všem ženám popřát vše nejlepší ke Dni žen. At' se Vám daří alespoň tak, jako do teď a pokud ne, splňte si všechny sny, které máte! :)
No a co lepšího se hodí k tomuto dni, než článek o spodním prádle. Přes týden jsme byli ještě v pár obchodech a snad nejvíce uchvácena jsem tímto negližé. Jedná se o růžovo-bílý saténový komplet, který můžete najít v Lidl(u) ve slevě za dvě stovky. Okouzlil mě hned na první pohled a znáte to, klidně by jste tam i nocovali, pokud nebude vaším novým členem šatníku.




Slevy byly také v Gat(u), kde měli kalhotky za 24,- no a to by mi byl čert dlužen, kdybych si jich pár neodvezla domů. :D



Přeji pěknou sobotu! :)

10 komentářů:

  1. Ten růžový saténový komplet jsem dneska viděla u "Lu" na youtube a moc se mi líbí. A i cena je poměrně pěkná.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  2. Komplet vypadá nádherně! na léto bych si taky nějaký takový ráda pořídila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Na léto se určitě hodí. :)

      Vymazat
  3. Nakupovaní prádla je nejlepší :) Ten set vypadá skvěle! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥